قدس آنلاین: دبیریازدهمین جشنواره تئاتررضوی در آئین افتتاحیه یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی گفت: صلح و دوستی در بین اقوام خراسان شمالی سبب شکل گیری جریان تئاتررضوی شده است

صلح و دوستی در بین اقوام خراسان شمالی سبب شکل گیری جریان تئاتررضوی شده است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمود عزیزی، دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی، در آیین افتتاحیه این جشنواره در بجنورد گفت: بخش عظیمی از کارهای جشنواره بر مبنای دل انجام گرفته، چرا که دل نیز وابسته به صاحب جشنواره و امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه اخلاق رضوی در تئاتر رضوی جریان دارد، افزود: تولیدکنندگان آثار، داوران، هنرمندان و تمامی کسانی که در این دوره از جشنواره حضور یافته اند باید کمک کنند تا این جریان هدایت شود و جاری بماند.

این هنرمند برجسته تئاتر و نمایش در کشور  با اشاره به کنار هم قرار گرفتن اقوام مختلف با نهایت صلح و دوستی در خراسان شمالی و بهره گیری مردم از اشکال مختلف فرهنگ های شنیداری و دیداری، مردم این استان را فرهنگ دوست معرفی کرد که سبب شکل گیری جریان تئاتر در خراسان شمالی شده اند.

عزیزی تصریح کرد: مردم ما هر زمان که بخاطر میهن و فرهنگ سرزمین بوده است و تمام تلاش دست اندرکاران برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی گامی در راستای پاسخگویی به مطالبات مخاطبان در حوزه تئاتر است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.