قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : رئیس هئیت مدیره باشگاه ورزشی شهرآشوب ساری گفت: برای داشتن شهری سالم نیازمند تقویت ورزش و روحیه نشاط و شادابی در محلات شهر می باشیم.

شهر سالم نیازمند تقویت روحیه نشاط در محلات می باشد

مهدی رفیعی در حاشیه افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی ابن شهرآشوب ساری، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، افزود: باشگاه ورزشی شهرآشوب ساری با رویکرد توجه به فوتبال پایه و توسعه و بسط آن در بین قشر نوجوان و جوان جامعه شروع بکار نموده و در جهت سازندگی و پرورش استعدادهای نهفته و برتر و معرفی بازیکنان شایسته به فوتبال کشور گام برخواهد داشت.

وی کشف استعدادهای ورزشی در محلات و مناطق محروم شهر را از اولویت های مهم و جدی این باشگاه ذکر کرد و خاطرنشان نمود: اگر ورزش و تقویت روحیه نشاط و شادابی در شهر فرهنگ سازی شود، شاهد اتفاقات و رفتارهای ناپسند نخواهیم بود.

رئیس هئیت مدیره باشگاه ورزشی شهرآشوب ساری از تدوین برنامه پنج ساله باشگاه خبر داد و اضافه نمود: حرفه ای کار کردن هدف ماست و قصد داریم 500 ورزشکار را در همه رده های سنی پرورش دهیم.

رفیعی با اشاره به اینکه ساختن باشگاهی در خور و شایسته فوتبال منطقه و شهرساری را دنبال می کنیم، ادامه داد: تغییر در روند آموزش و پرورش و دنبال کردن وضعیت پیشرفتی بازیکنان در این آکادمی مدنظر می باشد.

همچنین هدایتی مالک باشگاه ورزشی شهرآشوب ساری با اشاره به اینکه هیچ باشگاهی بدون کار تشکیلاتی نمی تواند موفق عمل کند، گفت: برای پرورش جوانان و نوجوانان مبلغ 5 میلیارد ریال برای سالجاری درنظر گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه نگاهمان سوق دادن جوانان به سمت ورزش و بازیکن پروری می باشد، افزود: در لیگ یک جوانان حضور داریم و درصدد هستیم در رده های نوجوانان و نونهالان هم تیمداری کنیم.

همچنین بسطامی مدیرفنی باشگاه ورزشی شهرآشوب ساری با اشاره به حضور 270 دانش آموز در این باشگاه ورزشی، گفت:استعدادیابی در روستاها را دنبال خواهیم کرد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا از فعالیت 12 مربی در رده های پایه خبر داد و افزود: شناسنامه فنی فراگیران را تهیه می کنیم و استعدادها را به سمت پیشرفت سوق می دهیم.

بسطامی خاطرنشان نمود: در باشگاه شهرآشوب مربیان دستمزدهای خود را بصورت پیش پرداخت دریافت می کنند تا با انگیز بالاتری به کار بپردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.