قدس آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، به همه فعالان رسانه در استان گفت: خبرنگاران و همه فعالین خبر و رسانه، با مطالعه و تحقیق، انعکاس واقعیات، بیان نقاط ضعف و ارائه راهکارهای مناسب، همراه با مردم شریف استان و مسئولین در جهت توسعه همه جانبه استان گام بردارند.

 خبرنگاران همراه با مردم  و مسئولین  در جهت توسعه همه جانبه استان گام بردارند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سیدعلی اکبر پرویزی با بیان اینکه در دنیای امروزی که تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد، دستیابی سریع و آسان به اطلاعات را محقق نموده است اظهار داشت: کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این مهم برعهده فعالین عرصه خبر و رسانه، بالاخص خبرنگاران صدیق و شجاع است که همواره با رعایت اخلاق رسانه ای، توجه به مصالح جامعه و حفظ امانت، به بیان واقعیات پرداخته و در مقام روشنگری و فرهنگ سازی، استیفای حقوق مردم و تقویت روحیه امید، نشاط و آرامش در جامعه که هدف اصلی یک خبرنگار متعهد و حرفه ای است، تلاش می کنند.

وی افزود: خبرنگار، جستجوگر، هدفمند، قانونمند، نکته بین و در هرحال مدافع حقوق مردم و تصویرگرِ روایات زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و نقش مهم و موثر آن در هر زمانی، غیرقابل انکار است.

وی تصریح کرد: ضرورت برخورداری از مهارتهای مختلف نویسندگی، پژوهشی، تخصصی، نوآوری های حرفه ای و بهره مندی از اخلاق، وجدان کاری و تخصص، از ملزومات اجتباب ناپذیر یک خبرنگار موفق و موثر می باشد.

مقام عالی دولت درخراسان جنوبی  اظهار امیدواری کرد:  خبرنگاران و همه فعالین خبر و رسانه، با مطالعه و تحقیق، انعکاس واقعیات، بیان نقاط ضعف و ارائه راهکارهای مناسب، همراه با مردم شریف استان و مسئولین  در جهت توسعه همه جانبه استان گام بردارند.

پرویزی اظهار داشت: خبرنگاران، چشمان بیدار جامعه و مشاوران خوبی برای مسئولین اجرایی هستند که بدون وابستگی به جریانات سیاسی، به دور از افراط و تفریط به انعکاس دستاردهای نظام و دولت پرداخته و همواره با آگاهی و بصیرت در راستای اعتلاء و پیشرفت ایران عزیز اسلامی تلاش می کنند.

استاندارخراسان جنوبی گفت: شهید محمود صارمی یکی از اسوه های ماندگار عرصه خبر و خبرنگاری است که جان خویش را در راه روشنگری جامعه و دفاع از مظلومیت و رسوانمودن ظالمان و مستکبران ایثار نمود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.