قدس ‌آنلاین - بیرجند: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت:دفاع مقدس متعلق به همه ملت بوده و مایه عزت و اقتدار ملت ما است.

برنامه های هفته دفاع مقدس خراسان جنوبی تشریح شد/ یادمان شهدای گمنام در۳۶ نقطه استان

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سرهنگ علی قاسمی در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی‌بدیل از نقش آفرینی‌های فرزندان ملت غیور و خداجوی ایران اسلامی است که با بصیرت الهی و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دست نشانده‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی ایستادگی کردند و پیروزیهای بزرگی را رقم زدند.

وی بیان کرد: حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی از جمله اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبیا اشاره به برنامه‌های محوری در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اختتامیه هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس و رزمایش فتح‌المبین در منطقه بیدخت شهرستان بیرجند در 31 شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: تبیین نقش، هدایت و فرماندهی الهی ولی‌فقیه در حیات معنوی کشور و خلق حماسه‌ها و پیروزیها، تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی در مقابله با تهدیدات از راهبردهایی است که در دفاع مقدس تدوین شده‌ است.

وی بیان کرد: نهادینه‌سازی روحیه ولایت‌مداری، درسها و عبرتهای جنگ تحمیلی و تدوین نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس نیز از دیگر راهبردهای تدوین شده در دفاع مقدس است.

وی ا اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری رژه نیروهای مسلح و فرستادن راوی به دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در بحث جمع‌آوری اسناد تلاشهایی صورت گرفته و همچنین در بحث یادمان شهدای گمنام در 36 نقطه استان شهدا خاکسپاری شدند.

قاسمی با اشاره به اینکه امسال باید هفته دفاع مقدس باشکوه بیشتری برگزار شود افزود: کاربران دفاع مقدس نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.