قدس آنلاین - بیرجند: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با اشاره به آمار امدادرسانی امسال گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۰۲ نفر از حادثه‌دیدگان خراسان جنوبی توسط امدادگران هلال احمر استان، امدادرسانی شدند.

بیش از ۲ هزار حادثه دیده توسط امدادگران خراسان جنوبی امدادرسانی شدند

جواد خامسان در گفت‌وگو با خبرنگارقدس آنلاین دربیرجند اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون مجموع کل حوادث، 407 مورد بوده که از این تعداد 254 مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

وی افزود: از 407 مورد تصادف، 58 مورد مربوط به خدمات حضوری، یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، 3 مورد خدمات مناسبتی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین از این تعداد 2 مورد مربوط به حوادث ساحلی، 3 مورد ریزش آوار، یک مورد زلزله و 22 مورد مربوط به سیل و آبگرفتگی بوده است.

خامسان با اشاره به اینکه در این مدت 516 تیم عملیاتی به مناطق اعزام شدند، تصریح کرد: در این مدت تعداد نیروهای عملیاتی اعزام شده به مناطق یک هزار و 619 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع کل آمبولانس‌های اعزام شده در طول امسال 336 مورد بوده است، خاطرنشان کرد: میانگین زمان عملیات در حوادث جاده‌ای یک ساعت و 8 دقیقه و 32 ثانیه است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با اشاره به آمار اسکان‌ داده‌شدگان این حوادث اظهار داشت: در این مدت به 494 نفر از حادثه‌دیدگان خراسان جنوبی اسکان اضطراری داده شده‌است.

خامسان یادآور شد: همچنین در این مدت یک مورد امداد هوایی انجام شد و 4 نفر حادثه‌دیده به بیمارستان انتقال داده‌شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.