قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: پسربچه ۸ ساله‌ای که بر اثر فشار شدید ناشی از بازیهای رایانه‌ای دچار خونریزی مغزی شده بود، در بیمارستان قائم مشهد بستری شد.

خونریزی مغزی پسربچه مشهدی به خاطر بازیهای رایانه‌ای

 

به گزارش خبرنگار ما این پسربچه که محمدباقر نام دارد، چند روز قبل که به خاطر عوارض ناشی از بازی مداوم و مستمر رایانه‌ای، دچار سردرد شدید و حالت تهوع شده بود، توسط والدینش به بیمارستان منتقل شد و دقایقی بعد پزشکان بخش اورژانس مغز و اعصاب بیمارستان قائم(عج) با انجام معاینات و آزمایشات لازم متوجه خونریزی مغزی وی شده و او را بستری کردند.

پدر این کودک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه فرزندش از ناحیه پا و دست چپ دچار کم تحرکی و مشکل شده است، افزود: محمدباقر از حدود دو هفته قبل تاکنون، همچنان تحت نظر پزشک متخصص در این بیمارستان بستری است.

وی که دارای دو فرزند پسر 17 و 23 نیز می‌باشد، گفت: محمدباقر از حدود یک سال قبل که گوشی هوشمند برایش خریدیم، درگیر بازیهای آنلاین بود و این اواخر اما بازیهای مناسب سنین بالاتر از خودش را بازی می‌کرد که تماماً در فضایی اکشن و خشونت بار طراحی شده است.

وی ادامه داد: با وجود مخالفت‌های من و مادر محمد باقر و برادر بزرگترش که از او می‌خواستم دست از این بازیها بردارد اما او به طرز باورنکردنی اعتیاد به بازیهای داخل گوشی تلفن همراهش پیدا کرده بود و کسی حریفش نمی‌شد.

پدر محمدباقر خاطرنشان کرد: حدود دو هفته پیش هنگامی که پسرم طبق معمول مشغول بازی بود، ناگهان گوشی موبایلش را به طرفی پرتاب کرده و با فریاد «سرم سرم» و حالت تهوع شدید نقش زمین شده بود که بلافاصله توسط همسرم به درمانگاه و سپس به بیمارستان قائم انتقال یافت.

وی گفت: حالا پس ازهمه این اتفاقات و چند روز عذاب بیماری و بستری بودن در بیمارستان محمد باقر قبول کرده است که دیگر طرف بازیهای رایانه‌ای و گوشی موبایل نرود. اصلاً قرار گذاشتیم بازی رایانه‌ای در خانه ما به کلی ممنوع شود که امیدوارم سایر خانواده‌ها نیز با استفاده از این تجربه دردناک و تلخ ما، از درگیری بیش از حد فرزندانشان با بازیهای رایانه‌ای و موبایلی جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.