قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ نیروی انتظامی اولویت هایی درعملکرد خود در نظر دارد که از آن جمله  پاکسازی نقاط آلوده وهمچنین مبارزه جدی با باندهای خرده فروش و ساماندهی معتادان از اولویت ها و سیاست های نیروی انتظامی است.

خبرنگاران و رسانه ها پل ارتباطی با مسؤولان و چشم بینای مردم هستند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ، فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری عنوان کرد :  در پنج ماه اول سال 710 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط شده است ، همچنین انهدام 9 باند سازمان یافته سرقت و دستگیری بیش از 700 سارق از دیگر اقدامات نیروی انتظامی بوده است.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود نیروی انتظامی اولویت هایی درعملکرد خود در نظر دارد که از آن جمله  پاکسازی نقاط آلوده وهمچنین مبارزه جدی با باندهای خرده فروش و ساماندهی معتادان از اولویت ها و سیاست های نیروی انتظامی است.
وی به کاهش هشت درصدی سرقت و افزایش پنج درصدی کشفیات سرقت در این مدت اشاره کرد و تصریح کرد : ایجاد امنیت مستمر از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در استان است.
وی اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی، برخورد با هنجار شکنان و ناامن کنندگان محیط برای مردم و ساماندهی مسائل ترافیکی درون شهری و برون شهری از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اطلاع رسانی صحیح و به موقع را وظیفه رسانه ها دانست و عنوان کرد خبرنگاران و رسانه ها پل ارتباطی با مسؤولان و چشم بینای مردم هستند و نقش مهمی در ایجاد امنیت و آگاه سازی  برعهده دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.