قدس آنلاین: آیت الله طبرسی با بیان این که عفاف و حجاب در کشورمان دستخوش بازی های حزبی و گروهی شده است، خاطرنشان کرد: سیاسی کردن مسأله حجاب دهن کجی به احکام دینی و اسلامی است و بی حجابی از عدم باور درست از دین نشات می گیرد.

سیاسی کردن مسأله حجاب دهن کجی به احکام دینی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار دانشجویان حاضر در اردوهای جهادی مازندران با اشاره به این که جوانان سرمایه های امام و رهبری هستند، ادامه داد: نسل جوان نباید با وجود مسائل مختلف زود صحنه را خالی کنند بلکه باید با همه توان در راستای رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری گام بردارند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که بسیج، پشتوانه ای عظیم و الهی برای حراست از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محسوب می شود، تصریح کرد: اکنون بر آحاد جامعه اسلامی است تا ضمن نهادینه کردن تفکر بسیج و بسیجی در کشور، بیش از پیش در راه اجرای این تفکر الهی و انسانی تلاش کردم و بدانیم که رمزماندگاری و ایستادگی در برابر قدرت های سلطه گر توکل به خدا با تفکر بسیجی و اتحاد مردم در سایه اطاعت از ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، بسیجیان را فرزندان محرم و عاشورا دانست و با بیان این که ایثارگیری های بسجیان در هشت سال دفاع مقدس همواره مثال زندنی است، گفت: بسجیان در کنار سپاهیان و سایر نیروهای نظامی، حماسه ای بی بدیل خلق کردند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره بسیج اشاره کرد و با بیان این که تا بسیج هست دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: بسیج رمز ماندگاری، پایداری و عزت ملی است و بسیجی شدن آسان است ولی بسیجی ماندن سخت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش و کارکردهای نیروی بسیج در سال های گذشته، گفت: بسیج مؤثرترین منبع انسانی نظام اسلامی با توانمندی و ظرفیت های بی شمار است.

وی با بیان این که این نیروی الهی در سه دهه گذشته منشأ فعالیت و خدمات گوناگونی در عرصه های مختلف بوده است، افزود: نقش و کارکرد بسیج در عرصه های امنیتی، دفاعی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سازندگی، هنری، امدادی، علمی و ورزشی با توجه به گستردگی این نیروی الهی در سراسر کشور برای عموم روشن است.

آیت الله طبرسی اضافه کرد: توان و ظرفیت پایان ناپذیر بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران که ریشه در اقیانوس ملت ایران و ایدئولوژی اسلام ناب محمدی(ص) دارد، می تواند هر دشمنی را به شکست بکشاند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اساس تولد بسیج با تفکر امام راحل پیوند خورده است، بیان داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد و عمل به راهبرد بسیج در برپایی و شکل دهی و تثبیت نظام اسلامی به تشکیلات بسیج به عنوان یک تفکر و فرهنگ حاکم برآحاد جامعه اسلامی توجه ویژه داشته اند و این اصل راهبردی را عامل ایستادگی مردم و استمرار نظام جمهوری اسلامی و توسعه این تفکر در جهان را عامل عزت مستضعفان در برابر مستکبران دانسته اند.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از ادغام جهاد سازندگی و کشاورزی در گذشته، افزود: راه‌اندازی بسیج سازندگی موجب پایداری انقلاب شد و امروز رفع بسیاریز از محرومیت ها در نقاط مختلف کشور بر عهده این مجموعه تلاشگر و جهاد گر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب نباید در گفتار بماند، گفت: بسیج سازندگی موقعیت مناسبی است که انقلاب را در عمل ثابت کنیم.

امام جمعه ساری با تاکید بر پشتیبانی از این جریان انقلابی، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی همکاری کامل داشته باشند و باید از همه ظرفیت ها در جهت تقویت این مجموعه بهره گیریم.

آیت الله طبرسی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، تصریح کرد: این خائنان انقلاب را هدف قرار داده‌اند و در حالی که روستائیان ما در فقر هستند چگونه مدیری می‌تواند همچنین دریافتی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که گفتمان انقلاب اسلامی بر مبنای عدالت و مبارزه با فساد استوار بوده است، تصریح کرد: دریافت چنین حقوق های نجومی با اصل و مبنای انقلاب ما در تضاد است.

امام جمعه ساری بر ضرورت برخورد جدی و قانونی با عوامل فساد در کشور تأکید کرد و گفت: نباید از کنار این موضوع مهم به همین سادگی گذر کرد بلکه مهم ترین خواسته مردم کشورمان برخورد جدی با این گونه مسائل است.

وی رهبر معظم انقلاب اسلامی را مبدأ و محور انقلاب اعلام کرد و یادآور شد: مسؤولان در ساده‌زیستی و خدمت به نظام، مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران از دانشجویان بسیجی حاضر در اردوهای جهادی استان خواست تا دلسرد نباشند و متذکر شد: نگاه شما به ولی امرتان باشد چون شما آینده‌سازان این نظام هستید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نابسامانی های فرهنگی در جامعه افزود: این رنگ پذیری و این انفعال و بی حجابی را تمدن دانستن خیال باطلی است که از تفکرات غربی ها است که به اذهان برخی از جوانان نفوذ کرده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که عفاف و حجاب در کشورمان دستخوش بازی های حزبی و گروهی شده است، خاطرنشان کرد: سیاسی کردن مسأله حجاب دهن کجی به احکام دینی و اسلامی است و بی حجابی از عدم باور درست از دین نشات می گیرد.

رسا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.