مرد جوانی که تمامی شواهد حکایت از آن دارد که همسرش را به قتل رسانده است، پس از ۶ سال، مرد غریبه‌ای را قاتل همسرش معرفی کرد.

 متهم همسرکُشی ۶ سال بعد قتل همسرش، مرد غریبه را قاتل معرفی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 18:40 پانزدهمین روز از آذر سال 89 مرد جوانی در تماس با پلیس خبر به قتل رسیدن همسرش را داد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد به محل اعلام خبر واقع در خیابان شهسواری خیابان شاکری اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل اعلام خبر که آپارتمان چند طبقه‌ای بود، مرد سی و چهار ساله‌ای به نام نادر به آنها مراجعه کرد و اظهار داشت که سارا همسر بیست و هشت ساله‌اش داخل منزل به قتل رسیده است، با ورود مأموران انتظامی، آنها با جسد غرق در خون سارا مواجه شدند.

تحقیقات کارآگاهان حاکی از آن بود که سارا به دلیل اصابت ضربات چاقو به سینه‌اش جان خود را از دست داده است همچنین بررسی‌های تکمیلی نشان داد که قاتل پس از قتل، قصد بر هم زدن صحنه جرم را داشته است.

بازپرس امور جنایی کشیک وقت پس از حضور در محل وقوع جرم، با توجه به اظهارات ضد و نقیض نادر دستور بازداشت وی را صادر کرد اما او منکر قتل همسرش شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: در یک تاکسی تلفنی کار می‌کنم، امروز صبح برای کار از خانه بیرون رفتم، حدود ساعت 16:30 بعد از آخرین سرویس به منزل برگشتم اما زمانیکه وارد منزل شدم با جسد غرق در خون همسرم مواجه شدم، بعد از مشاهده جسد همسرم با مادرم تماس گرفتم و او گفت موضوع را به پلیس اطلاع دهم که در نهایت با پلیس تماس گرفتم.

پس از بررسی به عمل آمده از محل وقوع جرم، شواهد امر نشان داد که نادر در محل از شهرت خوبی برخوردار نیست و معتاد به مواد مخدر است همچنین دیگر تحقیقات حکایت از آن داشت که نادر قبل و حین قتل همسرش در محل وقوع جرم حضور داشته است.

با پایان یافتن تحقیقات و صدور کیفرخواست برای نادر، وی اوسط خرداد سال 93 در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و با توجه به مجموع محتویات پرونده و تناقض‌گویی‌هایش، به اتهام قتل سارا به یک بار قصاص با پرداخت تفاضل دیه محکوم شد اما در جلسه دادگاه نیز منکر قتل همسرش بود.

پس از ارسال پرونده به دیوان عالی کشور، شعبه 16 دیوان رأی صادر شده را نقض کرد و پرونده برای محاکمه مجدد متهم به شعبه هم‌ارز فرستاده و در نهایت پرونده قتل سارا، برای بررسی و رسیدگی مجدد به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد.

صبح امروز نادر در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد، وی که همچنان اصرار به بیگناهی خود داشت، بعد 6 سال از وقوع قتل سارا در مقابل قاضی ایلخانی؛ بازپرس امور جنایی تهران از مرد غریبه‌ای صحبت به میان آورد و وی را قاتل همسرش معرفی کرد.

تحقیقات درباره راز این جنایت همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.