قدس ‌آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما در هر دین و مذهبی که هستیم راضی نمی‌شویم ناموس و فرهنگ اقتصادی و سیاسی کشور را دیگران تاراج کنند.

نمی گذاریم  ناموس و فرهنگ اقتصادی و سیاسی کشور را دیگران تاراج کنند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله  سید علیرضا عبادی در نخستین دیدار مردمی با مردم خراسان جنوبی درمسجد امام حسین(ع) بیرجند  اظهار داشت: هدف و مسیری که امام خمینی(ره) از سال 42 با آن همه مصائب و مشکلات آغاز کرد و در سال 57 به موفقیت رسید راه دور و درازی برای به نتیجه رسیدن بود.

وی افزود: در این راستا باید به آنچه که در پیش دارید بیندیشید و امروز از آن تجربیات و فراز و نشیبها چه در سطح بین‌الملل و منطقه و چه آنانی که دم از دموکراسی می‌زنند ولی در عمل مخالف آن عمل کردند استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: کشور صاحب نیروهای مسلح و شاهد انواع و اقسام پیشرفتهای ملی شده است اما آنچه که دشمن نشانه گرفته این است که شما را از آن محور اصلی دچار فاصله کند.

وی با اشاره به سیر زندگی انسان و به کمال رسیدن او گفت: کمال و سیر زندگی انسان مانند همه موجودات بر اساس فرمول و قانونی است که بر اساس آن خلق شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اذعان داشت: ما در هر دین و مذهبی که هستیم راضی نمی‌شویم ناموس و فرهنگ اقتصادی و سیاسی کشور را دیگران تاراج کنند.

عبادی تصریح کرد: امروز اگر قانون اساسی داریم که پایه‌های نظام براساس آن مستحکم شده است بدانیم که خونهای زیادی در این راه ریخته شده است پس باید حافظ خون شهدا باشیم.

وی افزود: روح و جان این قانون ولایت‌فقیه است که همه جامعه را به هم وصل می‌کند و دشمن نیز از آن می‌ترسد از این رو با دستانی نامرئی درصدد آن است تا قانون‌شکنی و قانون‌گریزی را ترویج دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر می‌خواهید قامت و عزت شما خم نشود قانونی که با خون شهدا درآمیخته را پیروی کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.