۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 410611

قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: جسد یک پیرمرد تنها، حدود هشت ماه پس از مرگ وی در آپارتمان محل سکونتش در مشهد پیدا شد.

کشف جسد پیرمرد تنها ۸ ماه بعد از مرگش

به گزارش خبرنگار ما، حدود ساعت 10 و نیم صبح دیروز قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از طریق مأموران انتظامی منطقه ثامن از کشف جسد مرد 82 ساله‌ای در آپارتمان محل سکونت او در هسته مرکزی شهر مطلع و به همراه اکیپی از عوامل بررسی صحنه جرم، پزشکی قانونی و کارآگاهان جنایی در محل حاضر شد.

در بررسی‌های اولیه با توجه به وضعیت جنازه مکشوفه مشخص شد که از مرگ این مرد حدود هشت ماه می‌گذرد که وضعیت داخل اتاق نیز حاکی از گذشت طولانی از زمان مرگ متوفی حکایت داشت و نشان می‌داد پیرمرد قبل از مرگش که احتمالاً در فصل سرد زمستان بوده برای جلوگیری از ورود نسیم و سوز سرما به داخل آپارتمان، درز در و پنجره‌ها را با گذاشتن پشتی و بالش و امثال آن پوشانده و از آن زمان تاکنون هیچ حرکت و رفت و آمدی داخل آپارتمان صورت نگرفته است.

از سوی دیگر پسر جوان این پیرمرد که به عنوان اولین نفر با جنازه پدرش رو به رو شده در تحقیقات انجام شده به قاضی علی اکبر احمدی نژاد گفت که پس از گذشت ماه‌ها بی‌خبری از پدرش، روز قبل با وی تماس تلفنی گرفته اما چون پاسخی نشنیده، دلواپس شده و از کرج، شهر محل سکونتش، به مشهد آمده است.

او ادامه داد: وقتی به آپارتمان پدرش مراجعه کرده و با در قفل شده آپارتمان وی رو به رو شده، دلواپسی‌اش شدت گرفته و دقایقی بعد با کمک یک قفل ساز در آپارتمان را باز کرده که جنازه پدر را دیده و سپس موضوع را به مأموران پلیس اطلاع داده است.

در ادامه تحقیقات مقام قضایی همچنین مشخص شد که متوفی دارای سه فرزند دختر و پسر می‌باشد که دو نفر از آنان در خارج از کشور و یکی در کرج اقامت دارند و در حالی که همگی آنها وضع مالی خوبی دارند و متوفی نیز مرد متمولی بوده است، اما روابط خانوادگی محکمی بین آنها حاکم نبوده و کمتر از حال هم باخبر می‌شده‌اند. تا جایی که به گفته پسر متوفی، او برای آخرین بار حدود زمستان سال گذشته با یکی از بستگانشان تماس تلفنی داشته و پس از آن دیگر کسی از وی خبری ندارد.

همسایگان این پیرمرد نیز در اظهاراتشان به مقام قضایی و کارآگاهان گفتند که او فرد آرام و مرد مهربانی بوده که آزارش به کسی نرسیده است.

بنابراین گزارش در حالی به دستور علی اکبر احمدی نژاد قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد جنازه متوفی به پزشکی منتقل و تحقیقات دامنه‌دار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی پیرامون دلایل مرگ وی آغاز شد که پسر جوان این پیرمرد با انبوهی از حسرت و افسوس خبر فوت پدرش را به خواهر و برادر خود که در خارج از کشور اقامت دارند، اطلاع داد.

این مرد جوان که پزشک می‌باشد، با بیان اینکه پدرش دچار بیماری افسردگی بوده تأکید کرد که برخی خصوصیات اخلاقی پدرش باعث شده تا آنها کمتر از حال وی باخبر شده و تماسهای تلفنی مستمر داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.