کاروان فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید با حضور در استان گلستان میهمان مردم مناطق محروم این استان است.

محروم ترین منطقه استان گلستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید /توزیع صد ها بسته ارزاق در میان محرومین گلستان

این کاروان که از صبح روز شنبه برنامه های خود را آغاز کرده است در سفر به روستا ها و حاشیه شهر گرگان به توزیع بسته های ارزاق و دلجویی از محرومین پرداخت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جشن های مردمی زیر سایه خورشید،  کاروان اعزامی به استان گلستان امروز با سفر به مراغه تپه محروم ترین منطقه استان گلستان به توزیع بسته های ارزاق عمومی در میان خانواده های محروم پرداخت..

گفتنی است علاوه بر توزیع ارزاق در میان خانواده محرومان پزشک همراه کاروان هم به درمان بیماران این منطقه پرداخت. شایان ذکر است این پزشک که  متخصص طب سنتی است به  همراه داروهای سنتی که با هزینه ای نزدیک به ده میلیون ریال تهیه شده در میان مردم به طبابت مشغول است.

سید حسام بنی فاطمه مسئول تشکل محوری زیر سایه خورشید در استان گلستان از توزیع صدها بسته ارزاق عمومی در میان خانواده های شناسایی شده مناطق محروم حاشیه گرگان، روستا های اسلام آباد و محتشم و سایر روستا های محروم استان خبر داد.

بنی فاطمه در ادامه از خاطره حضور کاروان در روستای سید میران گفت و ادامه داد: با وجود اینکه این روستا در برنامه ریزی ما نبود، هنگام حضور در این روستا مهمان پیرزنی نود و چند ساله شدیم که وعده حضور کاروان را  به خانواده خود داده بود.

گفتنی است، کاروان رضوی در روز های آتی حضور در جشن ازدواج 50 زوج جوان و اهدای هدایایی به این جوانان و همچنین توزیع صد ها بسته ی دیگر در برنامه دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.