حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز چهارشنبه گفت که نبرد آزادسازی موصل از اشغال تروریست ها و پایان نظامی گروه تروریستی داعش در عراق نزدیک شده است.

حیدر العبادی: پایان نظامی داعش در عراق نزدیک است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، حیدر العبادی در دومین کنفرانس بین المللی عملیات روانی و رسانه ای در مبارزه با داعش گفت: جنگ روانی و رسانه ای بخش مهمی از نبرد است و در حالی که ما از لحاظ نظامی پیروزی های را به دست آورده ایم، آنها تلاش می کنند از تمام توان خود از جمله جنگ روانی و رسانه ای برای سرپوش گذاشتن بر شکست هایشان استفاده کنند.
وی افزود: جهان به تهدیدهای ناشی از گروه تروریستی داعش پی برده و به همین علت در کنار ما ایستاده است، ما به خاطر ملت و سرزمین خود با تروریسم مبارزه می کنیم، البته در عین حال ما از کشورهای منطقه حمایت کرده ایم و اگر در برابر داعش مقاومت نمی کردیم این گروه تروریستی به خلیج فارس و تمام کشورها رسیده بود.
نخست وزیر عراق ادامه داد: این نیروهای ما هستند که با داعش مبارزه می کنند و هیچ نیروی خارجی وجود ندارد، البته نیروهای ما نیاز به آموزش دارند و این امر در مبارزه ما با تروریسم به ما کمک می کند.
العبادی تاکید کرد که ما به مبارزه با فساد ادامه می دهیم و در برابر آن دست بسته نمی نشینیم، ولی برخی طرف ها تلاش می کنند با صدای بلند خود معادلات را به هم ریخته و بر فساد خود سرپوش بگذارند و دولت را تضعیف کنند؛ ولی ما به آنها اجازه چنین کاری را نخواهیم داد، چرا که آنها عامل تضعیف برخی یگان های ارتش عراق و اشغال بخش های وسیعی از خاک ما توسط داعش بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.