قدس ‌آنلاین- بیرجند: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان خراسان جنوبی گفت:۲۰شهریور آخرین مهلت شرکت درجشنواره هم پیمانی ایمنی رانندگان حرفه ای خراسان جنوبی است .

۲۰شهریور آخرین مهلت شرکت درجشنواره هم پیمانی ایمنی رانندگان خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، ابراهیم نصری صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای با هدف تجلیل از رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل عمومی جاده‌ای و درون‌شهری خراسان جنوبی پاییز امسال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره به منظور ارج نهادن به تلاش و فعالیت مؤثر رانندگان حرفه‌ای حمل‌ و‌ نقل کالا و مسافر درون‌شهری و برون‌شهری با مشارکت جمعیت طرفداران ایمنی راهها، دستگاه‌های اجرایی عضو کمیسیون ایمنی راهها و خانه حمل‌ و نقل و با هدف قدردانی از همت بلند این عزیزان  برگزار می‌شود.

وی افزود: رانندگان حرفه‌ای حمل‌ و‌‌ نقل جاده‌ای کالا و مسافر(داخلی و بین‌المللی) و رانندگان حرفه‌ای حمل‌ و‌ نقل درون شهری کالا و مسافر (اتوبوس-مینی‌بوس-وانت و کامیون) که مخاطبان این جشنواره هستند می‌توانند تا تاریخ 20 شهریور ماه امسال برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان خراسان جنوبی تصریح کرد: سوابق و فعالیت حرفه‌ای شامل سوابق تخلفات رانندگی، بررسی وضعیت سانحه رانندگی، رفتار و انضباط فردی، تشویق و تقدیرنامه‌های دریافتی از سازمان‌ها، اخلاق حرفه‌ای، معاینه فنی و نگهداری ایمن وسیله نقلیه و اقدامات امدادی این رانندگان از جمله شاخص‌های ارزیابی انتخاب راننده برتر در این جشنواره است.

وی افزود: کمک‌رسانی به مردم و سایر رانندگان، طرحها و ایده‌های خلاقانه در جهت توسعه ایمنی راه‌ها، دوره‌های آموزش مهارت حرفه‌ای، سلامت شغلی و حرفه‌ای و مشارکت‌های اجتماعی در جهت تسعه حمل‌ و‌ نقل ایمنی نیز از دیگر شاخصهای انتخاب راننده برتر در جشنواره هم پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان خراسان جنوبی است.

نصری یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره منحصر به رانندگان شاغل در حمل و نقل عمومی دارای مجوز فعالیت از سازمانهای درون شهری و برون شهری هستند که برای ارسال مدارک به این جشنواره حتماً باید آنها را به تأیید سازمان‌ و صنوف مربوطه برسانند و سپس به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

وی بیان کرد:  تمامی سوابق و فعالیتهای انجام شده پس از دریافت توسط هیئت داوران بررسی و برگزیدگان انتخاب می‌شوند و از تمامی برگزیدگان در جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای در پاییز امسال تجلیل می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.