جنگنده‌های سوری و یگان توپخانه‌ای ارتش سوریه، مواضع و راههای امدادرسانی به تروریستها در اطراف شهر حلب را هدف حملات شدید خود قرار دادند.

ادامه حملات ارتش سوریه به خطوط امدادرسانی تروریستها

.به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، درگیری‌ها بین ارتش سوریه و گروههای تکفیری در چندین محور در اطراف شهر حلب همچنان ادامه دارد و همزمان با این درگیری‌ها جنگنده‌های سوری و یگان توپخانه‌ای ارتش سوریه، مواضع و راههای امدادرسانی به تروریستها را هدف حملات شدید خود قرار دادند.

منابع میدانی گفتند که ارتش سوریه و همپیمانانش قصد دارند که خطوط دفاعی جدیدی در نزدیکی کارخانه سیمان الراموسه و پروژه 1070 واحدی ایجاد کنند تا گروه تروریستی جیش‌الفتح نتواند به سمت محلات غربی و شرقی حلب پیشروی کند.

این منابع گفتند که نیروهای نظامی سوریه با پشتیبانی جنگنده‌های ارتش، مراکز تجمع تروریستها در الراموسه، محور دانشکده‌های جنگی و پروژه 1070 واحدی را هدف حملات خود قرار دادند. همچنین جنگنده‌های روسیه و سوریه خطوط امدادرسانی به تروریستها را که از شهرک خلصه تا خان طومان و شهرک سراقب در شمال استان ادلب امتداد می یابد، قطع کردند.

به گفته این منابع، ارتش سوریه قصد دارد که خطوط پشتی جیش‌الفتح را به شدت بمباران کند و طی چهار روز گذشته مواضع این گروه تروریستی در شهر ادلب و روستاهای تفتناز و بنش و معره النعمان به شدت بمباران شد و جبهه‌هایی جدید در حومه لاذقیه گشوده شد که تا حد زیادی به تضعیف و فروپاشی جبهه‌های پشتی انجامید. این حملات به ارتش سوریه این امکان را داد که صبح دیروز به همه جبهه‌های حومه جنوبی از الراموسه تا محور دانشکده‌ها حمله کند.

منابع میدانی گفتند که هدف از عملیات نظامی ارتش سوریه، بازپس‌گیری بخشهای زیادی از مناطقی است که  چند روز قبل به اشغال جیش الفتح در آمد.

و خبر دیگر اینکه ارتش سوریه و همپیمانانش در ادامه عملیات نظامی خود، چندین مجتمع مسکونی در پروژه 1070 واحدی در جنوب غرب حلب را از دست تروریستها آزاد کردند و این در حالی است که درگیری‌های شدیدی بین ارتش سوریه و گروههای تروریستی در محورهای مختلف حلب در جریان است. همچنین در پی حملات هوایی ارتش سوریه به اطراف الراموسه، العامریه و خان طومان در حومه حلب، شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

در پی حمله ارتش سوریه به مواضع گروه تروریستی جیش‌الفتح در رحبه خان‌طومان در حومه جنوبی حلب نیز 30 تن به هلاکت رسیدند.

در این بین درگیری‌ها در محور پروژه 1070 واحدی در غرب حلب همچنان ادامه دارد و پایگاههای معارض به کشته شدن تعدادی از تروریستها از جمله یوسف زوعه سرکرده نظامی گروه تروریستی جیش‌المجاهدین و یکی از دو سرکرده‌ نظامی جبهه النصره به نام ابوالولید خان شیخون در درگیری‌ با ارتش سوریه در جنوب غرب حلب اعتراف کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.