۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 411632

قدس آنلاین: ساعت ۱۵ روز ۱۸ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مرگ مرد جوانی در بیمارستان ضیاییان تهران توسط مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام شد.

قتل پایان نزاع دو جوان در محله بهاران

پس از ثبت این گزارش بلافاصله بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی در صحنه قتل حضور یافتند و مشخص شد مقتول با هویت‌هادی پس از درگیری و جراحت در خیابان بهاران به بیمارستان ضیاییان منتقل شده و در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

مأموران پس از حضور در بیمارستان با پیکر بی جان مرد 35 ساله ای مواجه شدند که بر اثر خونریزی ناشی از ضربات چاقو به قتل رسیده بود. در ادامه مظنون اصلی قتل که در صحنه نزاع دستگیر شده به بیمارستان انتقال یافت و در تحقیقات اولیه همه چیز را انکار کرد. پس از این زمانی که او دو روز بعد در جلسه بازپرسی حاضر شد اعلام کرد در نزاع نزدیک بود کشته شوم که چاقو را از دست مقتول با هویت مجید در آوردم و او به من حمله ور شد.

 پس از ثبت این ادعا او در ادامه در تشریح ماجرا اینگونه توضیح داد که حوالی ظهر بود. من تازه ازدواج کرده ام و خانمم نیز تازگی‌ها باردار است، این اواخر خیلی دستم خالی شده بود و به همین دلیل به سراغ طلاهای همسرم رفتم تا آن‌ها را بفروشم. پس از بازگشت به مغازه آرایشگری رفیقم رفتم که بچه‌ها به من گفتند مجید دنبال توست.

دیروز بود که با برادر او درگیر شده بودم. کینه بین من و این دو برادر به خیلی وقت پیشتر بازمی‌گشت. سریعاً از آنجا بیرون رفتم تا به خانه بروم و با مجید رو در رو نشوم که یکدفعه دیدم از جلوی کامیون پدر خانمم در آمد. پدر خانمم کامیونش را همان نزدیکی‌ها پارک می‌کرد. همینکه مرا دید چاقو کشید و من هم تنها سعی کردم جاخالی بدهم تا چاقو بر پیکرم نخورد. با این حال او موفق شد ضربه ای به پای من وارد کند که من نیز سریعاً چاقو را از او گرفتم و نفهمیدم چطور شد که ضربه ای به سینه مقتول وارد شد.

پس از ثبت اظهارات متهم به قتل او چند روزی در اداره آگاهی تحت نظر قرار گرفت تا اینکه بالاخره در آخرین جلسات بازپرسی با دستور بازپرس محترم پرونده قرار بر این شد با همکاری متهم، صحنه قتل مجید بازسازی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.