قدس آنلاین - ایلام: در ادامه سفر کاروان حرم امام مهربانی ها به استان ایلام، دیشب این کاروان به شهر مهران شهر مقاومت و ایستادگی، نقطه صفر مرزی ایران و عراق، نزدیک ترین نقطه از خاک ایران اسلامی به کربلای معلی رسیدند به شهری رسیدند که مرقد مطهر امامزاده سید حسن (ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا(ع) در آن مدفون است.

سفیران علی بن موسی الرضا (ع) به آستان برادرش در شهر مهران رسیدند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، شب گذشته و همزمان با برگزاری نماز مغرب و عشا کاروان زیرسایه خورشید در شهر مرزی مهران میهمان مردم مؤمن و عاشق اهل البیت این شهر بودند و امام زاده سیدحسن (ع) شهر مهران میزبان سفیران برادر گرامیشان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بودند و بیرق مطهر و منور گنبد طلایی سلطان سریر ارتضا را به حرم دیگر فرزند گرامی موسی کاظم (ع) آوردند.

کاروان زیرسایه خورشید در سفر به شهرستان مهران با حضور در منزل شهید منصور ملکی از شهدای دوران دفاع مقدس از مادر این شهید گرانقدر دلجویی کردند.

شهید منصور ملکی در 18 بهمن ماه سال 61 در منطقه عملیاتی چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

همچنین این کاروان با حضور در یکی از پاسگاه های مرزی در این شهرستان با فرمانده، پرسنل و نیروهای وظیفه این پاسگاه دیدار کرده و با حضور خود و پرچم بارگاه متبرک و منور رضوی به پرسنل مرزبان این پاسگاه برای حراست و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی دلگرمی داده و اینان نیز توفیق خود برای حراست از مرزهای جمهوری اسلامی را از حضرت امام رضا(ع) استمداد کردند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.