مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پذیرفته شدگان قرعه‌کشی این دوره از پیش ثبت‌نام های عتبات عالیات می‌توانند از فردا ساعت ۹ نام نویسی خود را نهایی کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

نام نویسی نهایی سفر به عتبات در ایام عرفه و عاشورا از فردا آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محسن نظافتی در خصوص آخرین آمار متقاضیان راهپیمایی اربعین حسینی گفت: تا صبح امروز 35 هزار نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند و همچنین حدود 65 هزار نفر نیز برای اعزام در ایام عرفه، تاسوعا و عاشورای حسینی پیش‌ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که در این دوره از پیش ثبت نام عتبات عالیات شرکت کرده بودند می‌توانند از ساعت 9 صبح فردا به سایت پیش‌ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات لازم نتایج قرعه‌کشی را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: همچنین پذیرفته شدگان در قرعه‌کشی براساس زمان مشخص شده برای هریک از اولویت‌ها می‌توانند با تکمیل اطلاعات، ثبت نام خود را قطعی و تاریخ اعزام خود را نیز مشخص کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اولویت‌ها در سایت سازمان حج و زیارت آمده است و پیشنهاد ما به متقاضیان این است که ثبت نام‌های خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و این دوره از اعزام‌ها از 15 شهریورماه آغاز می‌شود.

وی در خصوص قیمت ویزای اربعین گفت: تیمی از سازمان حج و زیارت در حال مذاکره هستند و هنوز قیمت نهایی مشخص نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.