شاید اگر تک تک این اخبار را بخوانید خیلی نگران کننده نباشد اما امروز که این اخبار را گردآوری کرده و درکنار هم به شما خوانندگان گرامی عرضه می‌کنیم بهتر می‌توانید درک کنید که بی‌توجهی به مقررات رانندگی و سوار شدن بر خودروهای نا ایمن و جاده‌های غیر استاندارد چگونه جان مردم کشورمان را می‌گیرد. اتفاقاتی که طی دو روز اخیر رخ داده و طی آن بیش از ۱۰ هموطن جان باخته‌اند.

۱۶ کشته در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش قدس آنلاین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو 206 با تیر چراغ برق در بندرعباس دو نفر کشته و یک نفر مجروح شد.
سرهنگ محمدباقر سلیمی به خبرنگاران اظهار داشت: این تصادف روز گذشته جلوتر از پمپ بنزین پامرو در بلوار امام حسین (ع) بندرعباس رخ داده است.
وی بیان داشت: در این حادثه، یک دستگاه خودروی 206 به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و با تیر چراغ برق برخورد کرد که در این تصادف به دلیل شدت صدمات وارده، راننده خودرو و یکی از سرنشینان آن در دم فوت کرده و سرنشین دیگر از ناحیه سر و صورت مصدوم شد که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

۳کشته درتصادف پراید با پیکان
سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد سواری پراید با پیکان در محور نهاوند - کنگاور خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 3 نفر جان خود را از دست داده و 5 مسافر نیز مصدوم شدند.
سیدمرتضی مرتضوی، با اشاره به مهمترین حادثه شبانه‌روز گذشته، اظهار داشت: برخورد سواری پراید با پیکان ساعت 20 شب پیش سبب حادثه دیدن 8 مسافر شد.
وی افزود: در اثر این حادثه 5 مسافر مصدوم شده و 3 نفر جان خود را از دست دادند.

يك كشته و ۶ مجروح در عروس‌كشان
بر اثر واژگوني خودروي پرايد در مراسم عروس‌كشان در شهرستان گاليكش، يك نفر كشته و 6 نفر مجروح شدند.
يك دستگاه خودروي پرايد در مراسم عروس‌كشان در محدوده روستاهاي «آق قميش» و «قرق» از توابع بخش «لوه» شهرستان گاليكش از مسير اصلي منحرف و واژگون شد.
اين گزارش حاكي است اين خودرو كه داراي هفت سرنشين شامل چهار زن، يك مرد و دو كودك پنج و 6 ساله بود، به دليل بي‌احتياطي راننده دچار حادثه شدند.
عوامل امدادي پس از دريافت اين خبر بلافاصله جهت امدادرساني در محل حاضر شده و كليه مصدومان اين سانحه به بيمارستان منتقل شدند.
گفتني است در اين سانحه دلخراش متأسفانه يكي از كودكان كه دچار آسيب ديدگي شديد از ناحيه سر شده بود، ‌پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.
كارشناس پليس راه با حضور در صحنه تصادف ضمن ابراز تأسف در خصوص وقوع حادثه، علت وقوع اين سانحه رانندگي را ناتواني راننده در كنترل خودرو ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه عنوان كرد.

۲كشته و يك مجروح در واژگوني پژو
رئيس پليس راه استان از واژگوني سواري پژو در محورهاي فرعي شاهرود و مجروح شدن راننده جوان و فوت دو سرنشين آن خبر داد.
سرهنگ «حسن خسروجردي» در گفت و گو با پايگاه خبري پليس از وقوع يك فقره سانحه رانندگي در ساعت 16:20 دقيقه جمعه بيست و دوم مرداد ماه خبر داد و گفت: اين حادثه در كيلومتر هشت محور فرعي نردين در شهرستان شاهرود اتفاق افتاد.
وي افزود: در اين حادثه يك دستگاه پژو 405 به رانندگي مردي 28 ساله و سرنشيني خواهر جوان و مادر 72 ساله اش از مسير منحرف و واژگون شد.
به گفته اين مسؤول انتظامي در اين واژگوني كه به علت ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از سرعت غير مطمئنه رخ داد، متأسفانه هر دو سرنشين خودرو در دم جان باختند.

۳ کشته در برخورد شديد ۲ خودرو
بر اثر برخورد شديد يک دستگاه خودرو وانت نيسان با سواري پرايد، زني 37 ساله باردار به همراه دختر 7 ساله اش از سرنشينان خودرو پرايد جان باختند.
در پي کسب خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان بابل در ساعت 17 و 27 دقيقه عصر مبني بر تصادف منجر به فوت در محور جاده قديم «آمل – بابل»، مأموران پاسگاه انتظامي «لاله آباد» سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.
بر اساس اين گزارش ،مأموران با حضور در محل حادثه واقع در روستاي «درويش خاک» در بررسي‌هاي اوليه دريافتند، يک دستگاه وانت نيسان با يک دستگاه خودرو سواري پرايد با سه سرنشين به شدت برخورد کرد که در اين حادثه زني 37 ساله باردار به همراه دختر هفت ساله اش به علت شدت جراحات وارده پس از اعزام به بيمارستان فوت کردند.

تصادف مرگبار در بزرگراه
سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع تصادف یک دستگاه پراید در شمال به جنوب بزرگراه باکری خبر داد و گفت: راننده ۲۱ ساله این خودرو که داخل خودروی منهدم شده حبس شده بود جان باخت.
سید جلال ملکی بیان اینکه ساعت ۱:۳۲ دقیقه بامداد حادثه تصادف در شمال به جنوب بزرگراه باکری بعد از خروجی همت به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد، اظهار کرد: بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند و آتش‌نشانان یک دستگاه پراید را مشاهده کردند که به هنگام
حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر خود خارج شده و با تیر چراغ ‌برق حاشیه بزرگراه برخورد کرده بود.
وی ادامه داد: راننده داخل خودرویی که کاملا منهدم شده محبوس و اتاق خودرو به طور کامل از بین رفته بود.
سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان با تجهیزات هیدرولیکی تلاش کردند تا راننده جوان را از خودرو خارج کنند با تلاش‌های فراوان راننده ۲۱ ساله از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد اما مشخص شد که وی در همان ساعات اولیه فوت کرده است.

۴ کشته درتصادف زنجیره‌ای
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از تصادف زنجیره ای در جاده خاوران خبر داد و گفت: در این حادثه چهار نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.
سرهنگ سلمان آدینه وند با اشاره به تصادف مرگبار در جاده خاوران اظهار داشت: تصادف زنجیره‌ای در جاده خاوران موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در این حادثه که بر اثر بی احتیاطی یک دستگاه کامیون رخ داد، چهار نفر کشته و هشت نفر روانه بیمارستان شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.