قدس آنلاس- اراک – مختاری: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با تلاش عوامل انتظامی این استان، ۱۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد

کشف ۱۲۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیس استان مرکزی

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی جامع از جا به جایی یک محموله مواد مخدر در محورهای ارتباطی این استان مطلع شدند .

وی اظهار کرد: با تلاش تیم تحقیقاتی و تجسس پلیس و بررسی های نامحسوس، روز گذشته خودروی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان مرکزی شناسایی و متوقف شد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: فرد قاچاقچی که برای گمراه کردن ماموران انتظامی به همراه همسر و دو فرزند خردسالش در حال جا به جایی مواد مخدر بود، دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، ۷۰ کیلوگرم حشیش و ۵۶ کیلوگرم تریاک کشف شد وی اضافه کرد: در ادامه عملیات یک نفر دیگر از قاچاقچیان نیز که با یک دستگاه خودروی سواری با راننده خودروی کامیون همکاری می کرد، شناسایی و دستگیر شد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس در یکی از شهرستان های استان موفق به کشف سه کیلو تریاک شوند سرهنگ سپهوند از تداوم طرح های مبارزه با قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد و عنوان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات ها با تکمیل تحقیقات، به دستگاه قضایی معرفی شدند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.