قدس آنلاین- یزد : مديركل مديريت بحران استان يزد گفت: خشكسالي بيشترين دغدغه مديريت بحران استان است تا تامين آب شرب و آشاميدني مردم عزيز روستايي با كمترين مخاطره همراه باشد.

خشكسالي بيشترين دغدغه مديريت بحران استان يزد است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،  هادي هادي نسب در دیدار با  فرماندار تفت با بيان اين كه شهرستان تفت با توجه به گستردگي روستايي از اولويت هاي مديريت بحران استان براي تامين آب روستايي است اظهار داشت: لازم است همه برنامه‌ها و تمهيدات لازم در اين رابطه انديشيده شود و اقدامات لازم و عاجل در اين خصوص به عمل آيد.

وي بر اهميت مستندسازي و اطلاع رساني موثر و گسترده از وضعيت دشوار بحران خشكسالي در استان يزد تاكيد كرد و افزود: يزد، اولين استان خشكسال كشور، با كمترين ميزان بارش ها در سال آبي جاري است كه براي تامين آب مورد نياز خود نيازمند توجه و عنايت ويژه است.

وي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين كه مباحث آموزشي بايد در حوزه هاي مديريت بحران و مقابله و پيشگيري با آن مدنظر قرار گيرد گفت: ارائه آموزشهاي موثر و كارآمد در كاهش خسارتهاي جاني و مالي ناشي از بحران‌هاي گوناگون بسيار موثر است لذا اداره كل مديريت بحران استان يزد توجه به حوزه آموزش را در اولويت هاي كاري خود قرار داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.