تعداد زیادی از مزدوارن سعودی در درگیری شدید ارتش و کمیته های مردمی یمن با نیروهای عربستانی در استان مارب به هلاکت رسیدند.

تلفات بالای مزدوران سعودی در استان «مارب»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در درگیری های شدید موفق شدند تا تعدادی از مناطق در استان مارب را پاکسازی کنند. بنابر گزارش های میدانی در این درگیری ها تعداد زیادی از نیروهای سعودی و وابستگان به «منصور هادی» کشته و زخمی شدند.

بر اساس گزارش ها از روز گذشته بیمارستان های مختلف شهر مارب مملو از مجروحان و کشته های درگیری مزدوران سعودی با نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی است.

در همین رابطه منابع بیمارستانی در استان مارب یمن اعلام می کنند که تا کنون ۳۲ کشته و ۹۱ مجروح از مزدوران سعودی و نیروهای وابسته به منصور هادی به بیمارستان های این شهر ارجاع داده شده اند.

در همین حال نیروهای یمن،  یک فروند موشک از نوع «زلزال ۳» به سمت پایگاه سعودی در استان نجران شلیک کردند. بر اساس گفته منابع محلی این موشک با دقت به هدف اصابت کرده و منجر به خسارت و تلفات شده است. نیروی های یمنی شلیک این موشک را پاسخی به حملات وحشیانه و کور جنگنده های سعودی علیه مناطق مسکونی یمن می دانند.

روز گذشته نیز نیروهای یمنی یک فروند موشک از نوع «قاهر» را به سمت پایگاه هوایی «خمیس مشیط» در عربستان سعودی شلیک کرده بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.