رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات را در بازار اعلام کرد و گفت: قیمت گیلاس، هویج و خیار نسبت به هفته قبل گران شده است.

تحولات بازار میوه و سبزی/ گیلاس ۲هزارتومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر از افزایش قیمت گیلاس، هویج و خیار در بازار خبر داد و اظهارداشت: نسبت به هفته گذشته قیمت گیلاس ۲ هزارتومان، هویج بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان و خیار حدود ۵۰۰ تومان گران شده است.

وی اضافه کرد: وقتی تولید منطقه‌ای تمام و عرضه آن به بازار متوقف می‌شود تا آمدن محصول سایر مناطق،  مدتی زمان  لازم است و در این فاصله معمولا قیمت‌ها مقداری نوسان دارد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه در یک هفته اخیر کاهش قیمت چندانی در حوزه میوه و سبزی رخ نداده است، اضافه کرد: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم گیلاس ۱۲ هزارتومان، هویج بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان، خیار گلخانه‌ای باکیفیت بین ۲۷۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی گلخانه ۲۲۰۰ تومان، گوجه فرنگی بوته‌ای ۷۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان و سیب زمینی بین ۷۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان است.

مهاجران قیمت هرکیلوگرم پیاز را نیز بین  ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هندوانه از ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، خربزه ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، شلیل و هلو حداکثر ۷۰۰۰ تومان، انگور از ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، سیب درختی از ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، موز از ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، انجیر زرد ۶۰۰۰ تومان، انجیر سیاه ۵۰۰۰ تومان، لیموترش از ۶۰۰۰ تا ۹۰۰۰ هزارتومان، سبزی جور(پلو، کوکو، آش و قورمه) از ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و سبزی خوردن از ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.