قدس آنلاین: استاندار خراسان شمالی گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب برگزاری یاواره های شهدا نیاز جامعه ماست نه نیاز شهدا.

برگزاری یادواره های شهدا نیاز جامعه ماست

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمدرضا صالحی در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان اظهار داشت:با برگزاری یادواره های شهدا باید بتوانیم جایگاه هدفمندی شهدا را ترسیم کنیم چرا که همه ما به دنبال تحقق شعار استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگران ما بیشترین سهم را در جمهوری اسلامی دارند، تصریح کرد:به هر اندازه که برای این جامعه هزینه شود بازهم کم است چرا که رسیدگی به امور ایثارگران وظیفه تمام مدیران می باشد.
صالحی در بخش دیگر سخنان خود توسعه همه جانبه و پایدار در تمامی حوزه ها را الزامی دانست و گفت:رسیدن به توسعه پایدار بیانگر رسیدن به مرحله تکامل است و در این مسیر باید شاهد توسعه در حوزه جامعه ایثارگران نیز باشیم البته با تشکیل و راه اندازی اتاق فکر ایثارگران باید به دنبال راهکارهای عملی و اجرایی حل مشکلات آنان باشیم.
مشاور استاندار و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نیز اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، ایجاد همدلی و نزدیکی در جامعه ایثارگری و مرتفع کردن مشکلات ایثارگران و استفاده از نظر مشورتی و توان کارشناسی ایثارگران از مهمترین اهداف این شورا است.
بتول شیرزادی تصریح کرد:با برگزاری نشست شورای مشورتی ایثارگران به دنبال استفاده حداکثری از جامعه ایثارگران و جانبازان در عرصه های مختلف و با اهداف سازمانی هستیم.
وی بیان کرد:وجود مشکلات بسیار ایثارگران در حیطه شهرداری،پیگیری 20 درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره های شهدا شهرستانها با مدیریت بنیاد شهید استان، مناسب سازی درست در فضاهای سبز، ادارات و بانک ها برای جانبازان و ایثارگران، توجه به مشکلات همسران شهیدان مطابق قانون جامع خدمات ایثارگری، توجه به خدمات ورزشی، فرهنگی، زیارتی و تفریحی جانبازان و خانواده های آنان و... گوشه ای از مشکلات جامعه ایثارگران و جانبازان است که امیدواریم به زودی مرتفع شود.

انتهای خبر/.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.