قدس ‌آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: دهیاران و بخشداران باید از تمامی ظرفیت ها برای صنایع تبدیلی در روستاها استفاده کنند تا شاهد کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها باشیم.

 توسعه اقتصادی در روستاها رونق اشتغال را بدنبال دارد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: دهیاران و بخشداران باید از تمامی ظرفیت ها برای صنایع تبدیلی در روستاها استفاده کنند تا شاهد کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها باشیم.

جان الله عبدی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: امسال بیش از سه میلیون مسافر در روستاها اقامت داشتند که می توان از این زیرساخت ها در بحث گردشگری و درآمد استفاده کرد.

وی افزود: لزوم و توجه جدی به بوم گردی در روستاهای مازندران می تواند نقش مهمی در جذب گردشکر داشته باشد.

مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران با تاکید بر سال اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: امروزه با ایجاد منابع و پتانسیل در سطح استان مازندران می توانیم به اقدام و عمل برسیم و با ایجاد توسعه اقتصادی در روستاها رونق اشتغال و کسب و کار را افزایش دهیم.

عبدی در پایان به دغدغه های مقام معظم رهبری و دولت  اشاره کرد و گفت: دهیاران و بخشداران باید در بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا نموده و تمام منابعی که در سطح روستاها وجود دارد را شناسایی کنند تا شاهد رونق و عمرانی در سطح  روستاها باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.