قدس آنلاین : مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت:ساختن جامعه ارمانی وظیفه معلمان است که این هدف تنها با همکاری والدین وسایر اقشار جامعه امکان پذیر است.

۵ رتبه زیر ۲۰ در کنکور خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، براتعلی حاتمی درجلسه تودیع ومعارفه رییس آموزش وپرورش شهرستان جاجرم گفت:ارزش واقعی معلم باید درجامعه حفظ شود واین کار تنها با فرهنگ سازی قابل اجرا بوده وباید فرهنگ احترام وتکریم معلمین درجامعه نهادینه شود.
وی افزود:از ابتدای انقلاب تاکنون معلمان فارغ از هر جناح سیاسی همیشه درصحنه حضور داشته اند ودر دفاع مقدس نیز جامعه فرهنگی جز پیشگامان جبهه ها بودند که باتقدیم شهدای فرهنگی ودانش اموز رسالت خود راانجام دادند.
حاتمی گفت:امروز علاوه بر خانواده ومدرسه رسانه ها وفضای مجازی نقش تاثیرگذاری درتربیت فرزندان دارند وباید هماهنگی میان این نهادها انجام شود تا در تربیت دانش اموزان دچار مشکل نشویم.
وی خاطر نشان کرد:باید در بالابردن سطح توقعات مردم از معلمان وجامعه فرهنگی رعایت انصاف اعمال شود تا شاهد تخریب ها وتهمت ها در جامعه نباشیم که بزرگترین اسیب ها به نسل بعد خواهد رسید.
وی در ادامه به قبولی دانش اموزان استان درکنکور اشاره کرد وگفت:5 رتبه زیر بیست در استان داشته ایم که تقریبا این رتبه تاکنون بی نظیر بوده است وی ادامه داد:همچنین در رتبه های زیر هزار رشد بسیار خوبی در سطح استان داشته ایم.
حاتمی همچنین افزود: در بحث نوسازی مدارس نیز رشد خوبی داشته ایم که خوشبختانه درحال حاضر مدرسه کپر نشین در استان وجود ندارد وتنها تعداد ی مدارس خشت وگلی وجود دارد که با سفر رییس جمهور به استان اعتبارات تامین شده وتا پایان سال 96 هیچ مدرسه خشت وگلی دراستان نخواهیم داشت.
حاتمی گفت:همچنین اداره کل نوسازی تعهد داده که تا پایان کار دولت تدبیر وامید هزار کلاس را به فضای اموزشی استان اضافه کنند.
مدیر کل اموزش و پروش خراسان شمالی افزود:خوشبختانه کمک های بسیار خوبی از سمت مردم وخیرین جهت ساخت مدارس انجام شده وتاکنون بیش از بیست میلیارد تومان کمک از سوی خیرین اهدا شده است.
فرماندار جاجرم نیز در این جلسه گفت:این روزها حجم انبوهی از تخریب ها وتهمت ها علیه دولت تدبیر وامید راه افتاده است که متاسفانه از سطح عوام فراتر رفته وگاهی در نهادهای رسمی دست به تخریب دولت می زنندمحبی افزود:دولت با انتقادمخالف نیست واز نقد منصفانه استقبال می کند که تاکنون نیز فضا اینگونه بوده است که باعث شده منتقدین به راحتی بتوانند نظرات خود رامطرح کنند.
وی گفت:دولت قصد عوام فریبی ندارد اما عده ای هنوز مهر امضای برجام خشک نشده بود سیل مطالبات از پیش طراحی شده را وارد فضای جامعه کردند تا از این طریق کار بزرگ توافق را در ذهن مردم کوچک نشان دهند.
محبی افزود:مهار تورم،توافق با سرمایه گذاران خارجی،رشد شاخصهای بورس و مهار تورم از ثمرات اجرای برجام بوده است.
وی خاطر نشان کرد:از ابتدای دولت تدبیر وامید تا کنون بودجه اموزش وپرورش رشد بیش از صد درصدی داشته که این رشد بودجه در نوع خود بی نظیر است.
گفتنی است در این جلسه از خدمات رضا صادقی رییس سابق اموزش وپرورش شهرستان تقدیر و علی شورزاده به عنوان رییس جدید اموزش وپرورش شهرستان جاجرم منصوب شد.
همچنین طی حکمی رضا صادقی به عنوان مشاور اقتصادی مدیر وکل اموزش وپرورش خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.