همسر شهید توسلی گفت: مقاومت برای دفاه از اسلام و مسلمانان مرز نمی‎شناسد.

مقاومت اسلامی مرز نمی‌شناسد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، ام‌البنین حسینی شامگاه گذشته در همایش گرامیداشت روز مقاومت اسلامی با عنوان (فرزندان مقاومت) که با هدف تجلیل از دستاوردهای حزب الله و فرزندان مقاومت در فرهنگسرای زیارت برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و سالگرد پیروزی لبنان در جنگ 33روزه، گفت:خدا را شاکرم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که امام رضا(ع) درکنارمان هستند.
وی با اشاره به دلاوری‌های تیپ فاطمیون و حضور پررنگ درتمام جبهه‌های مقاومت، افزود: این دلاوران با تقدیم نزدیک به 1000 شهید و مفقود الاثر درخت انقلاب را آبیاری کرده‌اند.
همسر ابو حامد با تاکید براینکه دفاع از اسلام و مسلمانان جغرافیا نمی‌شناسد، اظهار کرد: برای دفاع از حق و انسانیت جبهه مقاومت، درهر مکانی مبارزه می‌کند.
وی با اشاره به حمله دشمنان به سوریه، گفت: آمریکا و عربستان اسلام را هدف گرفته‌اند، جنگیدن در سوریه به معنای دفاع از دولت رسمی آن کشور نیست بلکه برای دفاع از مسلمانان و اسلام است.
حسینی مقاومت و جنگ رزمندگان را دلیل آزادی مسلمان دانست و افزود: جنایات داعش و وابستگانش در سوریه، یمن، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی آشکار شده است.
همسر شهید توسلی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام نیرو و تجهیزات برای نابودی اسلام تلاش می‌کند، یادآور شد: این خواسته دشمن محقق نمی‌شود زیرا رزمندگان اسلامی و به ویژه افغان‌ها برای دفاع از اسلام سر داده‌اند اما سنگر خود را نگه داشته‌اند.
وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای تنها منحصر به ایران نیست، گفت: اگر رهبری پیامی بدهند تمامی مسلمانان برای عمل کردن به آن به پا می‌خیزند.
حسینی با اشاره به هراس داعش از پیام‌های رهبر معظم انقلاب، افزود: تا آزادسازی قدس شریف مقاومت اسلامی ادامه دارد.
همسر ابوحامد با پاسداشت مقام شهید مغنیه، عنوان کرد: از راه تمامی شهیدانی که با تقدیم جان خود از اسلام دفاع کرده‌اند پیروی می‌کنیم.
دختر عماد مغنیه؛
پیروزی رزمندگان ما در جنگ 33 روزه مقدمه پیروزهای دیگر است
دختر عماد مغنیه با گرامیداشت میلاد امام هشتم و سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه در همایش روز مقاومت اسلامی، گفت: پیروزی رزمندگان لبنانی در آن جنگ مقدمه‌‌ای برای پیروزی‌های دیگر رزمندگان اسلام است.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد فاطمه مغنیه، با اشاره به حضور پرشکوه مردم درهمایش روز مقاوت اسلامی، بیان کرد: این حضور با شکوه و این استقبال را تصور نمی‌کردم حقیقتا این سفربا این حضور کم‌نظیر‌ برای من متفاوت‌ از سفرهای قبلی‌ام بود.
دختر این شهید جهادگر لبنانی درخصوص برکات حضور بارگاه امام هشتم در ایران و مشهد، اضافه کرد: مردم این سرزمین از کودکی با سیره ائمه(ع) بزرگ می‌شوند به همین دلیل کینه و توطئه دشمنان در آنان تاثیر نمی‌گذارد.
وی با تاکید براینکه عماد مغنیه در مقابل هیچ ظلمی سکوت نمی‌کرد،عنوان کرد: پدرم با همت عالی و بلند، نیت صادق، هوش سرشار و از همه مهمتر توکل به خدا در مبارزه شرکت می‌کرد.
دختر عماد مغنیه از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از تمام خانواده‌های شهدا تشکر کرد و افزود: تمام زندگی‌ام را فدای امر رهبرم سید علی می‌کنم.
وی با اشاره به یکی از خاطرات سفر خود به مشهد، افزود: در ٱن سفر، راننده تاکسی که سن نسبتا زیادی داشت با خوشامدگویی به من برای حضور در شهر شمس الشموس، یادآور شد که تمام خیر و برکت مشهد به یمن حضور بارگاه منور امام رضا(ع) در این شهر است. خوشحالم از اینکه در سالروز ولادت ایشان در مشهدشان هستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.