قدس آنلاین: معاون شهردار مشهد گفت: فروش اوراق مشارکت بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و بافت فرسوده آبکوه از ۲۳ تا ۲۸ مردادماه در شعب بانک شهر و بانک توسعه تعاون سراسر کشور صورت می‌گیرد.

آغاز فروش اوراق مشارکت بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و محله آبکوه

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مزجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوراق مشارکت بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و بافت فرسوده آبکوه به‌مدت یک هفته انجام می‌شود؛ نرخ سود این اوراق روز شمار و بانام منتشر می‌شود.

وی با بیان این مطلب که 600 میلیارد تومان اوراق مشارکت در دست‌فروش داریم افزود: 400 میلیارد تومان توسط بانک شهر در رابطه با بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی و 200میلیارد تومان  توسط بانک توسعه تعاون پیرامون بافت فرسوده آبکوه انجام می‌شود.

معاون اقتصادی شهردار مشهدبا بیان اینکه معاملات ثانویه این اوراق در بازار بورس و فرابورس انجام می‌شود تصریح کرد: مدت این اوراق چهارساله و معاف از مالیات با نرخ 16 درصداست و در مقاطع سه‌ ماهه به سهام‌داران پرداخت می‌شود.

مزجی بیان کرد:در پایان چهار سال از انتشار اوراق مشارکت بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و بافت فرسوده آبکوه، در صورت دریافت سود قطعی، به دارندگان این اوراق نیز پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.