معاون دبیرکل جمعیت ملی الوفاق بحرین، اقدامات آل خلیفه را تهدیدی برای ثبات منطقه و جهان دانست.

اقدامات تهدیدی آل خلیفه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شیخ حسن الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین طی سخنانی گفت: اقدامات رژیم بحرین و اقدامات احمقانه این رژیم، تهدیدی برای ثبات منطقه و جهان است.

وی ضمن انتقاد از اقدامات رژیم، علیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین و سایر علما و فعالان سیاسی و حقوقی در این کشور خطاب به آل خلیفه گفت: ظلم شما دیری نخواهد پایید و شما جز در صورت بازگشت به ملت و احترام به آن و حمایت از همه حقوق آن هیچ پشتوانه‌ای نخواهید یافت.

وی همچنین با انتقاد از ادعای جدید رژیم آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم، از این رژیم خواست که تصمیمات خود علیه روحانیون را متوقف کند و صلح را به کشور بازگرداند.

احمد الدوسری دادستان‌کل بحرین روز گذشته مدعی شد که تحقیقات انجام شده توسط دادستانی درباره اتهامات وارده علیه شیخ عیسی قاسم و دیگران در خصوص جمع‌آوری اموال غیرقانونی و پولشویی جهت اعطای مشروعیت به آن ارتباطی به فریضه شرعی «خُمس» ندارد.

وی همچنین مدعی شد که این اتهامات تنها به جمع‌آوری اموال برای اهداف عمومی مربوط است که قانون برای آن وضع شده و بایستی کسانی که اقدام به این کار می‌کنند مجوز آن را دریافت کرده باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.