۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 413218

قدس آنلاین: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان مشهد یک سارق منازل مسکونی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

دزد بلوار پیروزی هفت تیر به دست شکست خورد

سردار «بهمن امیری مقدم» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت‌های سریالی از منازل مسکونی در محدوده بلوار هفت تیر و پیروزی مشهد و درخواست پیگیری سریع موضوع، دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها صادر و فرماندهی انتظامی مشهد مأموریت یافت با اجرای طرح ویژه‌ای پی گیری موضوع را در دستورکار خود قرار دهد.

وی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری 28 مشهد در این مأموریت ضربتی با همکاری آگاهانه یکی از شهروندان، عامل اصلی سرقت‌ها را در حال ارتکاب جرم دستگیر کردند.

سردار امیری مقدم خاطرنشان کرد: در بازرسی اولیه از وسایل متهم آلات و ادوات مورد استفاده او در سرقت کشف و هماهنگی‌های لازم برای بازرسی مخفیگاه او به عمل آمد. فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: مأموران انتظامی منزل متهم را در بلوار الهیه مورد بازرسی قرار دادند و یک دستگاه بی سیم، سه دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه، مقادیری مشروبات الکلی و یک قبضه چاقو سر نیزه‌دار کشف شد. اما در این لحظه، متهم که دستبند و پابند داشت به مبل نزدیک شد و ناگهان اسلحه کلت کمری که در گوشه مبل جاسازی کرده بود به دست گرفت و با تهدید مأموران انتظامی قصد فرار داشت.

سردار امیری مقدم اظهار داشت: در این لحظه مأموران کلانتری 28 هفت تیر مشهد در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را زمین‌گیر کردند.

در بازرسی دوباره از این منزل مسکونی دو قبضه اسلحه کمری جنگی و سه خشاب مربوطه کشف شد. فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: تحقیقات درباره این پرونده با توجه به کشف اسلحه جنگی و احتمال این که متهم مرتکب سرقت‌های مسلحانه نیز شده باشد ادامه دارد. سردار امیری مقدم از سرعت عمل مأموران انتظامی مشهد در پیگیری پرونده و همچنین همکاری آگاهانه شهروند وظیفه شناس با پلیس تشکر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.