نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از پروژه های عمرانی بقاع متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر علیهما السلام و امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان اوقاف از پروژه های عمرانی بقاع متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر طرقبه و سیدمحمد مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته به زیارت بقاع متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر علیهم السلام  شهرستان طرقبه شاندیز و امامزاده سیدمحمد مشهد مشرف شد.

رئیس سازمان اوقاف به زیارت آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر علیهما السلام مشرف شد و از صحن جدید الاحداث این بقعه متبرکه بازدید کرد.

صحن جدید الاحداث آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر در زمینی به مساحت1817 متر مربع در ضلع غربی احداث شده و تاکنون جهت خرید و اقدامات اولیه ساخت صحن نزدیک به 55 میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدی در ادامه سفر خود به مشهد مقدس به زیارت آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد مشرف شد و در جریان طرح توسعه و تجدید بنا حسینیه این بقعه متبرکه قرار گرفت.

حسیینیه امامزاده سیدمحمد(ع) در زمینی به مساحت 400 متر مربع در جوار این بقعه قرار دارد.

این زمین و ساخت بنای قدیمی ان توسط کربلایی کاظم خباز حدود 100 پیش وقف شده و با تامین اعتبار ساخت بنای جدید این حسینیه در 3 طبقه ابتدای سال جاری آغاز شد.

تاکنون 30 درصد پروژه انجام شده و تکمیل بنای حسینیه به 3 میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.