مدير امور شهرستان هاي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از ورود مهمانان خارجي به شهرستان تربت جام به منظور شركت درهمايش بزرگداشت عبدالرحمن جامي خبر داد.

ورود مهمانان خارجي به تربت جام براي شركت درهمايش بزرگداشت عبدالرحمن جامي
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، حسين متشكري با اعلام اين خبر افزود: شهرستان تربت جام آماده ميزباني از مهمانان داخلي و خارجي شركت كننده در همايش بزرگداشت عبدالرحمن جامي است و برنامه ريزي ها و تمهيدات لازم در اين خصوص انديشيده شده است.
وي افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته بيش از 50 نفر از مهمانان خارجي از كشورهاي مختلف در اين همايش بين المللي شركت خواهند كرد كه درهمين ارتباط تعدادي از آنان به مرور وارد شهرستان تربت جام شده اند.
متشكري با بيان اينكه مهمانان خارجي از كشورهاي آذربايجان، تركيه، افغانستان، پاكستان، تاجيكستان، روسيه و ... مي باشند ادامه داد: تمهيدات لازم براي ميزباني شايسته از مهمانان داخلي و خارجي انديشيده شده است.
وي خاطر نشان كرد: ضمن اينكه در اين همايش بين المللي جمع زيادي از مسئولان ملي و استاني نيز حضور دارند.
يادآور مي شود، همايش بين المللي بزرگداشت عبدالرحمن جامي روزهاي 27 و28 مرداد ماه با حضور مسئولان ملي و استاني و مهمانان داخلي و خارجي در دانگشاه آزاد اسلامي تربت جام برگزار خواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.