اسدی از وجود ۳ هزار بیکار با وجود معادن فراوان و مناطق گردشگری در این شهرستان انتقاد کرد.

معادن فراوان و ۳ هزار بیکار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی اسدی نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تکنولوژی پایین کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد گفت: این کارخانه از تکنولوژی سطح پائینی برخوردار  و آلودگی زیادی دارد که موجب تلف شدن 30 هزار دام شده است و تا چند سال دیگر در زمین‌های این شهرستان هیچ علفی سبز نخواهد شد.

نماینده شهر بابک با انتقاد از عدم پرداخت خسارت این واحد به مردم خطاب به وزیر صنایع و معادن گفت: چرا از سال 91 تاکنون به دامداران و کشاورزان این منطقه خسارت داده نشده و صدمات وارده جبران نمی‌شود؟

وی درباره برداشت بی‌رویه آبهای زیرزمینی افزود: به دلیل برداشتهای بی‌رویه از سفره های زیر زمینی، آب این منطقه شور شده که در سالهای آینده آب شیرین در این شهرستان باقی نمی‌ماند.

اسدی با انتقاد از 3000 بیکار در این شهرستان تصریح کرد: مسئول این همه بیکاری در این شهرستان کیست و چرا سود سرشار معادن نصیب کسانی می‌شود که حتی در این شهرستان نیستند. مسئولین باید درصدی از درآمدهای آنها را به این شهرستان اختصاص دهند.

وی درباره مناطق گردشگری و توریستی شهربابک ادامه داد: بعضی از آثار باستانی این منطقه به 10 هزار سال قبل برمی‌گردد و این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در جاده ترانزیتی تهران - بندرعباس دارای شرایط خاصی است و باید سرمایه‌‌گذاری شود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به کمبود انرژی برق تاکید کرد: کمبود انرژی برق باید از طریق بخش خصوصی و دولتی جبران شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.