۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 413553

قدس آنلاین: پلیس شهرستان کاشمر سارق ۱۴ ساله که به مغازه‌های شیشه سکوریت دستبرد می‌زد را شناسایی و دستگیر کرد.

دستگیری دزد ۱۴ ساله متخصص شیشه‌های سکوریتی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت از مغازه‌ها در محدوده خیابان امام خمینی شهر کاشمر تیمی از دایره تجسس کلانتری 11 جانبازان برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: بررسی سرقت‌ها حکایت از آن داشت که این سرقت‌ها ساعات کم تردد ظهر که مالکان این مغازه‌ها برای استراحت نیم روزی مغازه را ترک کرده و تنها به قفل درب‌های شیشه سکوریت مغازه اکتفا کرده‌اند رخ داده است.

وی ادامه داد: مأموران دایره تجسس کلانتری 11 جانبازان تحقیقات گسترده میدانی را در این زمینه آغاز و با بازبینی تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته همان محدوده سارق که نوجوانی 14 ساله به نام علی است را شناسایی و با یک سری تحقیقات میدانی دستگیر کردند.

سرهنگ باقری تصریح کرد: متهم نوجوان 15 فقره سابقه سرقت خرد در پرونده خود دارد و در مراحل قبلی به علت داشتن سن کم توسط مقامات قضایی آزاد شده است.

وی عنوان داشت: سارق در ابتدا منکر انجام سرقت بود ولی در مواجهه با تصاویر ضبط شده پلیس ناگزیر لب به اعتراف گشود و به چهار فقره سرقت از مغازه‌های موبایل فروشی، کفش فروشی، موادغذایی و داروخانه دارای در شیشه سکوریت به مبلغ چهل میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به این موضوع که یکی از دلایل اصلی وقوع سرقت‌ها غفلت مالباختگان است خاطرنشان کرد: متهم نوجوان پس از تحقیقات تکمیلی به منظور سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.