قدس آنلاین - کرمان : سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از بیمارستان پاستور بم گفت: هدف از سفر به بم بازدید از فضاهای فیزیکی و خدمات دانشگاه علوم پزشکی و همچنین حضور در جمع مردم بم است که مشکلات زیادی دارند.

می‌توانیم بیست و دومین اورژانس هوایی کشور را در بم راه‌اندازی کنیم

قاضی‌زاده هاشمی دربازدیداز بیمارستان پاستورابراز داشت: در بازسازی بم بعد از زلزله ، بیمارستان در نظر گرفته نشده  ، تعداد تخت‌های بیمارستانی کم است. دو بیمارستان در فهرج و ریگان در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند و دو کلینیک در شهر بم در حال ساخت است که تا پایان سال به اتمام می‌رسند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت تخت بیمارستانی در بم شش دهم به ازای هر یک هزار نفر است که باید هر چه سریعتر کار ساخت بیمارستان 220 تختخوابی آغاز و در بودجه سال آینده اعتباری برای آن منظور شود.

قاضی زاده گفت: وی بیان داشت: یک بیمارستان خصوصی هم در بم وجود دارد که با دانشگاه علوم پزشکی قرارداد بسته شده و از این طریق مشکلات مردم کاسته می‌شود. متاسفانه در بحث ساخت بیمارستان قدیمی بم غفلت شده و امیدواریم بتوانیم هم فضاهای لازم را ایجاد و هم از فضاهای فیزیکی موجود با همکاری استانداری و فرمانداری استفاده کنیم، تا به ازای هر یک هزار نفر یک تخت فراهم شود.

وزیر بهداشت گفت: کارهای دانشگاه علوم پزشکی در بم امیدوار کننده است، اما انتظار مردم بیش از این است که حق هم دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.