۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 413938

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت:آزادگان هم اکنون نیز همچون دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور و اصول و ارزش‌های انقلاب سر از پا نمی‌شناسند.

 فراموشی شهدای آزاده خسارت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار عسکر کریمیان که در جمع آزادگان استان آذربایجان‌شرقی سخن می‌گفت با اشاره به تاثیر حضور آزادگان در عرصه‌ها و صحنه‌های گوناگون نظام، بیان کرد: آزادگان به عنوان پیام رسانان حقیقی رسالتی سنگین بر عهده دارند که انتقال آن به نسل‌های جوان می‌تواند موجب بیمه شدن نظام خواهد بود.

وی  با اشاره به زجرها و رنج‌های روحی و فیزیکی اسرای ایرانی گفت:  شهدای آزاده؛ شهدای مظلوم ما هستند که در اردوگاه‌های بعثی جان به جان آفرین تسلیم کردند.فراموشی یاد و خاطره آن‌ها خسارت بزرگ به نظام و ارزش‌های اسلامی است و به هیچ عنوان نباید آن‌ها و راه به حق آنها را فراموش کنیم.

 

کریمیان خاطرنشان کرد: بهترین راه برای زنده نگه داشتن شهدا ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. ترویج این فرهنگ محوری‌ترین عامل برای کاهش تهدیدهای دشمنان است. چراکه امروز استکبار جهانی ترویج اشرافی گری را در برابر روحیه انقلابی‌گری برنامه خود قرار داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.