نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک مساجد را پایگاه اصلی مسلمانان دانست و بر حفظ و پاسداری از آن تاکید کرد.

مساجد سهم به‌سزایی در ایجاد عدالت اجتماعی دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشجو ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک امروز (۲۹ مرداد) در خطبه های نماز جمعه اراک گفت:ملت ایران هیچگاه جنایاتی که آمریکا و همدستانش در قبال مردم ایران انجام دادند را فراموش نخواهد کرد و اجازه دخالت بیگانگان را در کشور نخواهند داد.
وی افزود:کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ سالی بود که نیرنگ و دسیسه دشمنان ایران برای مردم به اثبات رسید و زمینه ساز ۲۵ سال غارت و تاراج اموال این سرزمین توسط بیگانگان شد.
امام جمعه اراک با اشاره به خیانت منافقین در قبال مردم ایران گفت:منافقین سیلی سختی از ملت خورده اند و خیانت آنان به هیچ وجه و با هیچ آب زمزم و کوثری قابل تطهیر نیست.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اختلاف افکنی رسانه های معاند گفت:دشمنان نظام و شبکه های ماهواره ای و مجازی معاند در پی ضربه زدن به این نظام هستند که با هوشیاری مردم فهیم و انقلابی ایران کار آنها به جایی نخواهد رسید.
آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به روز صنعت دفاعی گفت:امروز صنعت دفاعی ما به نقطه مطلوبی رسیده است و باید تلاش شود تا با استفاده از فکر جوانان میهن این صنعت به پیشرفت خود ادامه دهد.
وی با اشاره به هفته دولت گفت:ما انتظار داریم دولت در حوزه فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی، انقلابی و ولایی بیشتر فعالیت داشته باشد و این فرهنگ ماست که ما را در مقابل دشمنان نظام اسلامی و تحرکات دشمنان منطقه ای ایمن می کند.

امام جمعه اراک با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت:تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری تکیه به امکانات داخلی و جوانان این مرزو بوم است که با اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.