قدس آنلاین- بیرجند: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمادگی دارم درخواست‌های سازمان پزشکی قانونی استان را در تهران پیگیری کنیم گفت: این سازمان از مشاغل بسیار سختی است که به روح و روان انسان سر و کار دارد و آسیب روحی نیز به همراه دارد.

 سازمان پزشکی قانونی از مشاغل بسیار سختی است  که با روح و روان انسان سر و کار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در دیدار با سرپرست سازمان پزشکی قانونی خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدوارم رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر راه و شهرسازی کمی نسبت به آمارهای کشته‌شدگان تصادفات و سوانح در خراسان جنوبی تأمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه رسالت این سازمان بسیار مهم و خطیر است گفت: از فعالیت‌ها و تلاش‌های مجموعه پزشکان و کارکنان پزشکی استان که با حداقل امکانات مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند تشکر و قدردانی می‌کنم.

عبادی با اشاره به اینکه آمادگی دارم درخواست‌های سازمان پزشکی قانونی استان را در تهران پیگیری کنیم اظهار داشت: این سازمان از مشاغل بسیار سختی است که به روح و روان انسان سر و کار دارد و آسیب روحی نیز به همراه دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه خراسان جنوبی در حوزه میزان تلفات جاده‌ای طبق گزارش سازمان پزشکی قانونی استان در جایگاه سوم کشوری قرار دارد اذعان داشت: جای تأسف و گلایه است که علی‌رغم پیگیری‌های فراوان نمایندگان مجلس و مسئولان استانی هنوز وعده‌های دولت در زمینه احداث بزرگراه و زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی عملیاتی نشده است.

وی با گلایه از عدم تحقق وعده‌های نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های خراسان جنوبی گفت: بعضا شاهدیم که بهانه برای عدم تخصیص اعتبارات را پایین آمدن قیمت نفت عنوان می‌کنند که عرض ما این است که همان طوری که برای برخی از ذخایر انقلاب پرداخت‌های(حقوق‌های) نجومی دارید نصف آن را به مردم اختصاص دهید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یادآور شد: ما منکر خدمات دولت نیستیم اما آمارها نشان می‌دهد که خراسان جنوبی رتبه سوم در زمینه تعداد فوت‌شدگان جاده‌ای را دارد و در زمینه مردم از دولت نارضایتی فراوانی دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.