قدس آنلاین - کرمان : علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: ۴۱۸ پروژه دولتی با اعتبار ۳ هزار و ۷۷۵ میلیارد ریال و ۱۰۸ پروژه بخش خصوصی نیز با ۹ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال اعتبار در راستای توسعه متوازن این استان در کرمان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 ۱۸هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال پروژه در مجموع از سال گذشته در استان کرمان آغاز شده و یا به بهره برداری می رسد

وی ادامه داد: مدیران دولتی باید پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند و اطلاع‌رسانی کامل در مورد اقدامات صورت گرفته توسط رسانه‌ها انجام دهند. مردم باید آگاه باشند به دولتی که رای داده‌اند چه خدماتی را برای آنها انجام داده است.

وی تاکید کرد: مدیران باید کاستی های موجود را به مردم بگویند و در صورتی که مردم آگاه شوند، قضاوت درست می کنند. آگاه سازی و اطلاع رسانی رسالت و حرمت رسانه و قلم است و اگر اطلاع رسانی صحیح به مردم انجام شود، موجب افزایش اعتماد آنها می شود.

وی ادامه داد: هر فردی از هر جناحی پاسخگوی عملکرد خودش است و نباید طوری حرکت کنیم که استحکام نظام و امید مردم تضعیف شود. مردم پای کار هستند و ناکارآمدی و بی کفایتی ما نباید به نام اسلام و جمهوری اسلامی که بر پایه ایثارگری ملتی بزرگ به وجود آمده نوشته شود.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی در کرمان با توجه به سیاست های راهبردی این استان مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصادی و مثلث توسعه اقتصادی انجام شده است.

رزم حسینی گفت: سیاسی کار نیستم و تا به حال سعی کرده ایم خدمات دولت و نظام را معرفی کنیم.

رزم حسینی همچنین با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در دنیا پیشینه طولانی دارد و شناخته شده است گفت: ایران هم با توجه به قدمت تاریخ گذشتگان ما صنعتی است که می تواند درآمدزایی و ایجاد شغل کند.
وی افزود: سازمان گردشگری برای تسهیل امور مردم به وجود آمده است و اختلاف موجود در زمینه صدور جواز تاسیسات گردشگری بین میراث فرهنگی و اصناف نباید منجر به گرفتاری و سرگردانی مردم در ادارات و وقفه در سرمایه گذاری شود.

وی بیان کرد: شورای پیشگیری از مفاسد اقتصادی در استان کرمان فعالیت می کند و کرمان تنها استان تشکیل دهنده این شورا در کشور است.

استاندار کرمان اظهار کرد: عملیات اجرایی 125 پروژه دولتی در بخش اقتصادی به مبلغ 2 هزار و 900 میلیارد ریال و 5 پروژه خصوصی به مبلغ 2 هزار و 40 میلیارد ریال و مجموع 4 هزار و 940 میلیارد ریال در سال جاری آغاز می شود.
وی افزود: 18 هزار و 267 میلیارد ریال پروژه در مجموع از سال گذشته در استان کرمان آغاز شده و یا به بهره برداری می رسد. البته پروژه هایی هم در دست بررسی است که چنانچه نهایی شود به اطلاع مردم استان کرمان رسانده می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.