مهرداد لاهوتی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چگونه یک مهندس عمران می‌تواند کشاورزی کشور را اداره کند. شما می‌بایست وزیر راه می‌شدید.

آقای حجتی! شما باید وزیر راه می‌شدید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(شنبه 31 مردادماه) در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر کشاوررزی گفت: آقای حجتی روز رای اعتماد به شما من به عنوان مخالف در صحن مجلس صحبت کردم و گفتم چگونه یک مهندس عمران می‌تواند کشاورزی کشور را اداره کند و الان هم به عملکرد شما انتقاد دارم.

وی در ادامه خطاب به وزیر کشاورزی افزود: شما روی چه حسابی در فصل برداشت برنج و در حالی که عرق از سر و روی کشاورزان جاری است می‌گویید من برنج را ارزان می‌کنم؟ شما نمی‌توانید کشاورزی کشور را اداره کنید، شما باید وزیر راه می‌شدید.

لاهوتی در ادامه خطاب به ابتکار رئیس سازمان محیط زیست گفت: از اینکه در مسائل زیست محیطی دغدغه دارید تشکر می‌کنم اما گیلان دو مشکل اساسی دارد. یکی از این مشکلات سد شفارود است که با 140 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری متوقف شده است. دیگری نیز مسئله شیرابه و زباله‌ها است که مولد سرطان در مناطق شمالی کشور شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.