كارگاه تخصص بين المللي صنايع دستي با موضوع جواهرات و سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي با حضور متخصصان بين المللي و داوران شواري جهاني صنايع دستي در مشهد برگزار شد.

كارگاه تخصصي بين المللي صنايع دستي با موضوع سنگ هاي قيمتي در مشهد برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، اين كارگاه در محل موزه بزرگ خراسان و با حضور پروفسور کوین مورای، عضو شورای جهانی صنایع دستی منطقه آسیا - اقیانوسیه و سر دبیر مجله گارلند و دانشنامه آنلاین صنایع دستی در منطقه آسیا – اقیانوسیه و مدرس دانشگاه ملبورن استرالیا برگزار گرديد.
در اين كارگاه تخصصي بين المللي موضوعات مرتبط با جواهرات، سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي و ظرفيت هاي مشهد در اين حوزه مورد بررسي قرارگرفت.
در اين كارگاه تخصصي بين المللي پروفسور كوين با طرح موضوعاتي در خصوص سنگ هاي قميتي و نيمه قيمتي به بررسي ظرفيت هاي پايتخت معنوي ايران در اين خصوص پرداخت.
پرفسور كوين در اين كارگاه بين المللي و تخصصي به معرفي زمينه هاي همكاري صنايع دستي و جواهرات، سنگ هاي قميتي و نيمه قيمتي در آسيا، اقيانوسيه و استراليا پرداخت و موضوعاتي در ارتباط با زيبايي شناسي، صنايع دستي، معماري و خلاقيت و ... بيان كرد.
وي گفت: ارزش و اهميت هنرمندان به گونه اي است كه مي توانند مرزهاي كشورها را شكسته و هنر اين قابليت را دارد كه در مرزهاي مختلف گسترش يابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.