قدس آنلاین – داورزن / کوثر بدری : فرماندار شهرستان داورزن گفت: هفته دولت یک اتفاق پر معناست و در آن نه تنها یاد شهیدان باهنر و رجایی راگرامی میداریم ، بلکه به تمام دنیا نشان می دهیم که دولت و ملت ایران یک ملت شهادت طلب می باشند .

پشتوانه و تکیه گاه کشور ما، اعتماد مردم است

رضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در داورزن  با بیان اینکه خدمات دولت از بدو انقلاب تاکنون برهیچکس پوشیده نیست افزود: استکبار جهانی باوجود اینکه تاکنون مشکلات زیادی را برای دولت و ملت بزرگ ایران بوجود آورده است ، اما نظام مقتدر ایران خدمات ارزنده ای را از خود به نمایش گذاشته است .

وی با اشاره به رعایت اخلاق پسندیده در میان اجتماعات و گسترش اخلاق ناب محمدی (ص) تصریح کرد : دین مقدس اسلام، همواره پیروان خود را به نرم خویی و ملایمت در رفتار با دیگران دعوت می کند و آنان را از درشتی و تندخویی بازمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه  باید دنبال جلب اعتماد از مردم باشیم ادامه داد :  پشتیوانه و تیکه گاه کشور ما، اعتماد مردم است.

وی با اشاره به آغاز بهره برداری از 32 پروژه همزمان با بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان ، این پروژه ها را شامل طرح های عمرانی ، خدماتی، توزیعی، صنعتی و بهداشتی درمانی در قالب تامین آب شرب روستایی، ساخت مسکن مددجویی، ساخت خانه عالم، آبیاری قطره ای و تحت فشار، ساختمان دهیاری، برق رسانی،اجرای طرح شبکه انتقال آب به روستاها، بوستان محله، اصلاح و توسعه معابر و طرح های هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال برشمرد .

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح ها از محل اعتبارات تملک دارایی، ماده 180 و منابع ملی تامین شده است تصریح کرد : با وجود محدودیت های اعتباری دولت ،  در سال جاری 59 میلیارد و 634 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 به این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار داورزن با اشاره به افزایش 18 درصدی اعتبارات تملک دارایی این شهرستان نیز ادامه داد : این میزان در سال گذشته 49 میلیارد و 470 میلیون ریال بود که نشان از رشد 19 درصدی در میزان اعتبارات در امسال دارد.

فلاحی در عین حال اظهار داشت : این اعتبارات در 12 فصل، هفت برنامه و 69 طرح در حوزه عمران، بهداشت و درمان، کشاورزی و منابع طبیعی، عمران روستایی، صنعت و معدن، حمل و نقل، مسکن و شهرسازی و انرژی پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در داورزن یادآور شد : بیشترین اعتبارات با 9میلیارد و 770 میلیون ریال مربوط به بخش حمل و نقل، 9میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به حوزه آب روستایی، پنج میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به بخش کشاورزی و منابع طبیعی و پنج میلیارد و 420 میلیون ریال مربوط به اجرای طرح های هادی در شهرستان است.

وی اختصاص ناحیه صنعتی به این شهرستان را از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در این منطقه دانست و افزود: عملیات احداث این ناحیه در زمینی به مساحت 50 هکتار و در 12 کیلومتری این شهرستان آغاز شده است.

فلاحی اظهار داشت : دسترسی این ناحیه صنعتی به جاده اصلی تهران - مشهد و شبکه های گاز، برق و آب، از امتیازات ویژه آن است و با احداث آن زمینه لازم برای احداث صنایع و جذب سرمایه گذاران به این منطقه فراهم می شود. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.