قدس آنلاین/ کوشافر: آنقدر خمار بود که اصلاً نفهمید ماشین را کجا و چطوری پارک می‌کند، درها باز و شیشه‌ها پایین بود، او مواد را گرفته بود و اکنون فقط مترصد بود تا خود را به خانه برساند و مصرف کند.

افشای سرقتهای شبانه بخاطر خماری روزانه

ساعتی بعد، وقتی اندک اندک نشئگی در خونش نفوذ می‌کرد صدای زندگ موبایلش را شنید، گوشی را که برداشت ناگهان از جا پرید، آنسوی خط مأمور پلیس بود، او می‌گفت که خودرویی با مشخصات شما در خیابان رها شده توسط مأموران کشف شده است.
او می‌دانست چندین وسیله که شب گذشته سرقت کرده بود هنوز در خودرو است، می‌دانست که پایش گیر است و راهی برای گریز از این سرقتها وجود ندارد. ناگهان فکری به ذهنش خطور کرد مدعی شد که در شهر نیست و باید با همسرش تماس بگیرد و ببیند موضوع چیست.
او بلافاصله با همسرش تماس گرفت او را تهدید کرد و ترساند که اگر به آنچه می‌گوید عمل نکند. باز همان کتک است و کبودی. زن هم اطاعت کرد، به مأموران کلانتری گفت که پیکانشان ساعتی قبل سرقت شده و آنچه داخل خودرو است مربوط به آنها نیست و احتمالاً از سوی سارقان در ماشین جا مانده است.
مأموران به اظهارات زن مشکوک شدند، بویژه که هیچ سرقت در 110 ثبت نشده بود، پس به تحقیقات خود ادامه دادند تا ماجرا کامل روشن شود و این در حالی بود که مرد به محض مواجه شدن با مأموران تیزهوش پلیس و در مقابل پرسشهای دقیق و هوشیارانه قافیه را باخت و مجبور شد واقعیت را بر زبان آورد.
در همین راستا، پلیس گزارش داد که کاظم، جوان 31 ساله‌ای است که سابقه سرقت لوازم داخل خودرو در کارنامه زندگی خود دارد. او روز قبل پس از سرقت لوازم چند خودرو با خودروی پیکان شخصی‌اش به طرف خانه خود رفت. مرد جوان که خمار مصرف موادمخدر بود خودرو را با شیشه باز کنار خیابان پارک کرد و به خانه‌اش رفت. او مشغول استعمال موادمخدر بود که خودروی گشت کلانتری 41 را مشاهده کرد.
تیم دایره آگاهی کلانتری 41 رسالت به تصور این که خودرو سرقتی است پی گیری‌های لازم را به عمل آورد و با مالک آن تماس گرفتند. کاظم که قصد داشت از چنگ قانون بگریزد نقشه‌ای کشید و از همسرش خواست به پلیس اعلام کند که خودروی سواری پیکان آنها یک ساعت قبل به سرقت رفته است.
مرد جوان سپس به نزد مأموران آمد و ادعا می‌کرد وسایل و قطعات سرقتی خودروهای دیگر احتمالاً متعلق به سارقانی است که خودروی او را به سرقت برده بودند.
سرکلانتر شمال پلیس مشهد در این باره گفت: مأموران انتظامی کلانتری رسالت در تحقیقات از این متهم به حقیقت پی بردند و او را دستگیر کردند.
سرهنگ حسین پور افزود: همسر این سارق 31 ساله در تحقیقات اولیه پلیس گفت: شوهرش به موادمخدر اعتیاد دارد و او را مجبور به دروغ گویی کرده و از ترس این که مبادا مورد ضرب و شتم او قرار بگیرد دست به چنین کار اشتباهی زده است. وی اظهار داشت: تحقیقات از این سارق حرفه‌ای برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.