قدس آنلاین: وزیر سابق کشور گفت: نهضت اسلامی در سطح جهان روز به روز در حال گسترش است و خواسته امام راحل(ره) درباره تشکیل بسیج جهانی مستضعفین محقق شده است.

نهضت اسلامی در سطح جهان روز به روز در حال گسترش است

به گزارش قدس آنلاین، صادق محصولی در نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور، گفت: وعده الهی این است که اگر شما قدم بردارید خدا هم کمکتان خواهد کرد و ایده های انقلاب اسلامی عمری ابدی دارند و عدالت خواهی و مبارزه با دشمن هیچگاه کهنه نمی شود.

وی افزود: اگر تناسب خوبی میان کارگزاران انقلاب با اهداف انقلابی نباشد شکست می خوریم و ساختار نظام برپایه مردم سالاری دینی است و مسئولان با رأی مردم انتخاب می شوند.

وزیر سابق کشور با بیان اینکه مردم باید با رأی خود کارگزاری اصلح انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: باید این کارگزار در مسیر آرمان ها و اهداف نظام و انقلاب حرکت کند و اگر خارج از این مسیر باشد انتخابمان غلط بوده است و باید آگاهی و شناخت لازم را از کاندیدای مورد نظر داشته باشیم تا انتخابمان درست باشد.

محصولی با اشاره به اینکه برجام نفعی برایمان نداشت، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تا زمانی که استکبار جهانی از پا در نیاید نباید عقب نشینی کنیم و اگر در مسیر انقلاب حرکت کنیم با مشکلاتی مانند برجام که ضرر و زیان زیادی برای کشور داشت مواجه نمی شویم.

وی بیان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال لغزش مردم و دوری آنها از مسیر انقلاب، امام و رهبری است، اما این مردم با قدرت خود در برابر صدها توپ و تانک سربلند هستند.

وزیر سابق کشور ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی ایران بالا است، زیرا اسلام با فطرت ها سروکار دارد و در دل ها نفوذ پیدا کرده است.

محصولی تصریح کرد: نهضت اسلامی در سطح جهان روز به روز در حال گسترش است و خواسته امام راحل(ره) درباره تشکیل بسیج جهانی مستضعفین محقق شده و امروزه این بسیج مردمی در عراق، سوریه، یمن، مصر، لیبی و دیگر کشورهای منطقه فعال است.

وی تأکید کرد: آرمانگرایی باید در دانشجویان باشد و این گروه از مسئولان سه قوه مطالبه گری کنند و آرمان های این نظام و انقلاب هیچگاه کهنه نمی شود.

قائم مقام دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: ماهیت انقلاب یعنی اسلامی و مردمی بودن لذا اگر اشرافی گری، تجمل پرستی، استفاده جناحی از قدرت، باند بازی و غیره در میان کارگزاران و مسئولان نظام رواج یابد سبب آفت می‌ شود.

وی با اشاره به وظیفه بصیرت افزایی در میان مردم گفت: این وظیفه بدین معناست که ما باید مردم را در انتخاب کارگزاران منتسب یا اهداف انقلاب در انتخابات یاری دهیم.

محصولی با بیان اینکه تبلیغ اسلام التقاطی راهکار دشمن  برای جا انداختن مواضع خود برای ممانعت از پیشرفت اسلام است گفت: اسلام را به ماهو اسلامی که امام و مقام معظم رهبری معرفی می‌کنند همان اسلام ناب محمدی و انقلابی است که براساس جهاد، تلاش و حمایت از مستضعفان است.

قائم مقام دبیر کل جبهه پایداری افزود: مشکل اصلی سیاست‌ گذاری‌ های ما به خاطر اسلام التقاطی است، لذا اگر سیاست‌ها مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) و انقلابی باشد مشکلات حل می‌ شود.

محصولی با بیان اینکه آرمان انقلاب کهنه نمی‌ شود، گفت: آرمان انقلاب به خاطر اینکه براساس فطرت انسان‌ هاست کهنه نمی‌ شود؛ در واقع روش‌ های رسیدن به آرمان و هدف شاید تغییر شاید کند اما آرمان‌ ها ثابت است.

وی گفت: این ما نخبگان و مسئولان هستیم که از مردم فاصله گرفتیم در واقع برخی نخبه‌ نماها خود را برتر می‌ بینند اما در مواقع لازم بصیرت کافی را ندارند.

قائم مقام دبیر کل جبهه پایداری افزود: اگر محکم پای آرمان‌ ها و هدف ایستادگی کنیم مردم دور نمی‌ شوند، در این بین می‌توان به سردار سلیمانی اشاره کرد که با ایستادگی پای آرمان و هدف سبب جذب و جلب علاقه مردم به خود شده است‌.

وی درباره انتخابات سال 88 گفت: در آن سال برای نخستین بار در جمهوری اسلامی و حتی شاید در دنیا نتایح صندوق به صندوق روی سایت وزارت کشور اعلام شد و نمایندگان هر کدام از کاندیدا شاهد بودند که تناقضی بین صورت جلسه حوزه انتخاباتی با آنچه سایت وزارت کشور بیان کرد وجود نداشت و انتخابات شفاف بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.