قدس آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت:امروز کار فرماندهان، افسران و سربازان جنگ نرم به مراتب از جنگهای نظامی سخت‌تر و دشوارتر است زیرا در این زمینه تخصصی کار می‌شود و از هر کسی این کار ساخته نیست و فشارهای گوناگونی را تحمل می‌کند و امروز سرنوشت‌ساز است.

امروز کار فرماندهان و سربازان جنگ نرم  از جنگهای نظامی سخت‌تر  است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در دیدار با رئیس و اعضای شورای بسیج اساتید استان اظهار داشت: از پشتوانه‌های تفکر بسیجی اساتید از مهم‌ترین عوامل چه در دانشگاه و چه خارج از دانشگاه هستند که جنبه های عملی، علمی و تزکیه را دارا هستند.

وی افزود: عموم مردم در جامعه اعتقاداتی دارند اما آنچه که در جامعه بسیجیان را از عموم مردم مستثنی می‌کند این است که در کارهای لازم اما و اگر و شک تردید به خود راه نمی‌دهند و آن را اجرا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه بیان کرد: این اما و اگرها بدترین بندها و حجاب هایی است که انسان معتقد را از راه کمال دور می کند.

عبادی افزود: فرد بسیجی شخصی است که وقتی حرکتی را شروع می‌کند این بندها و اما و اگرها مانع کار او نمی‌شود و در اصلاح واژه بسیجی به معنا کارآمدی در همه امور است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند "بسیجی نیرو کارآمد در همه صحنه‌ها است" تصریح کرد: دشمن از اندیشه و بسیجی ترس دارد زیرا بسیجی شخصی است که تا آخر ایستاده است و از هیچ چیزی باکی ندارد.

وی بیان کرد: بسیجی در همه صحنه‌ها همکاری و می‌کند و در این صحنه‌ها به گونه‌ای ظاهر می‌شود که به عنوان سرعت عمل از او یاد می‌شود.

عبادیی افزود: نمونه همکاری این بسیجیان را می‌توان در گروههای جهادی مشاهده کرد که انسانهای نخبه یا جوانان تحصیل کرد به دور از تشریفات در دورترین روستاها برای عمران، آبادانی، رفع محرومیت و کارآمدی حضور  می‌یابند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز کار فرماندهان، افسران و سربازان جنگ نرم به مراتب از جنگهای نظامی سخت‌تر و دشوارتر است زیرا در این زمینه تخصصی کار می‌شود و از هر کسی این کار ساخته نیست و فشارهای گوناگونی را تحمل می‌کند و امروز سرنوشت‌ساز است.

عبادی بیان کرد: نیرو کارآمد بدون اما و اگر آنچه را که احساس وظیفه کند چه در را دین و چه نجات اسلام دریغ نمی‌کند با توکل به خدا پیش می‌رود و نگران نیست و این تفکر هدیه الهی و هدایت پروردگار است.

وی افزود: در زمینه تقابل و جنگ با دشمن به صورت رو درو هر چه که باشد قابل جبران است چه از لحاظ پس‌گیری زمین، منافع و دیگر امکانات اما اگر دشمن در بحث فکر، فرهنگ و اندیشه انسان پیروز شود این قابل پس‌گیری نیست زیرا سرمایه ما دین ما است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: جهاد کبیر پیروزی است که نیاز به یک فشنگ هم ندارد و از طریق تفکر بسیجی عمومی به یک حد نصابی برسند که حرکت و یک تفکر را بدون اما و اگر دنبال کند تفکر بسیجی است.

عبادی بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که "نگذارید دشمن در تصمیمات شما نفوذ پیدا کنند" و راه گریز از چنگال دشمن را با تفکر، روحی اجتماعی، داشتن وحدت و یک حرف واحد برای دین بزنیم و در این صورت پیروزی بدون هزینه شما فرماندهان هستید و با داشتن این گونه دین و رهبری واحد دشمن هرگز نمی‌تواند بر ما مسلط شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.