قدس آنلاین- بیرجند: رئیس بسیج اساتید خراسان جنوبی دردیدار با نماینده ولی فقیه دراستان گفت:تشکیل حلقه صالحین وموضوعات روز کشور و مطالبات مقام معظم رهبری دو رسالت وفعالیت مهم بسیج اساتید خراسان جنوبی است.

تشکیل حلقه صالحین ومطالبات مقام معظم رهبری دو رسالت بسیج اساتید خراسان جنوبی است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، محمد مهدی دیانی افزود: بسیج اساتید در این استان خوشبختانه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

رئیس بسیج اساتید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در این استان 970 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها عضو بسیج هستند بیان کرد: بسیج اساتید در استان دارای 9 کانون و 7 دفتر است.

وی تصریح کرد: 75 درصد از اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان جذب بسیج شده‌اند و سایر اساتید نیز بسیجی هستند اما در قشرها دیگری مشغول فعالیت هستند.

دیانی افزود: بسیج اساتید دو رسالت و فعالیت را در مجموعه خود دنبال می‌کند که بخش نخست تشکیل حلقه‌های صالحین است که در مجموعه 41 حلقه صالحین توسط بسیج اساتید در استان تشکیل شده است.

رئیس بسیج اساتید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه درحلقه‌های صالحین رویکردهای مختلف تربیتی، آموزشی، معرفتی و بصیرتی را دنبال می‌شود اظهار داشت: بخش دیگری که بسیج اساتید در راستای فعالیتهای خود دنبال می‌کند حلقه‌های علمی است که با همراهی حلقه‌های صالحین دو بال مهم برای حرکت و پیشرفت را تشکیل می‌دهند.

دیانی بیان کرد: از سوی دیگر نیز بسیج اساتید موضوعات روز کشور و مطالبات مقام معظم رهبری را به عنوان فرماندهان جنگ نرم دنبال می کند و آموخته‌ها خود را در اختیار افسران جنگ نرم که همان دانشجویان هستند قرار می‌دهد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که بسیج اساتید استان به صورت جدی به آن ورود کرده است.

رئیس بسیج اساتید خراسان جنوبی تصریح کرد: خوشبختانه مقرر شده در 31 استان کشور سند تولید و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی تدوین شود که بسیج اساتید خراسان جنوبی در این راستا نیز کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور اساتید و سایر افراد نخبه تشکیل داده است.

دیانی بیان کرد: مباحثی از جمله جنگ نرم، سبک زندگی، مطالبات مقام معظم رهبری نیز توسط بسیج اساتید استان پیگیری و دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.