قدس آنلاین: مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: اتوبوس ویژه زیارت گامی در راستای افزایش کمی و کیفی زیارت در شهر مشهد است.

اتوبوس ویژه زیارت گامی در  راستای افزایش کمی و کیفی در امر زیارت
به گزارش قدس آنلاین، علی قناویز چی در جمع با خبرنگاران در حاشیه مراسم رونمایی از اتوبوس های ویژه زیارت اظهار کرد: اتوبوس های ویژه زیارت با هدف تسهیل تشرف زائرین و مجاورین به حرم مطهر رضوی و سرویس دهی از محلات مختلف به ویژه حاشیه شهر مشهد کار خود را آغاز می کنند. 
 
وی با بیان اینکه شهر مشهد بیش از 25 میلیون زائر و سه میلیون مجاور دارد خاطر نشان کرد: به واسطه وجود بارگاه مطهر رضوی; تسهیل در امر زیارت به ویژه در محلات حاشیه شهر مشهد باید تقویت شود. 
 
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد با بیان اینکه با برنامه ریزی های صحیح در حوزه حمل و نقل  در راستای خدمت رسانی به زائرین باید تلاش کنیم اضافه کرد: اتوبوس ویژه زیارت نخستین گام در راستای تحقق و توسعه در امر زیارت در شهر مشهد می باشد.
 
قناویزچی با اشاره به اینکه 10 اتوبوس ویژه زیارت با مشارکت سازمان اتوبوس رانی مشهد رونمایی و کار خود را آغاز می کند تصریح کرد: این اتوبوس های ویژه زیارت از مساجد محله حرکت کرده و تنها با یک تراکنش وبدون هیچ توقفی به سمت حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.
 
 
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد در پایان عنوان کرد: شهروندان برای هماهنگی می توانند با تلفن راهنمای زائر096308 تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.