سرمربی فرانسوی تیم آرسنال از حالا نگران پایان فصل و اتمام دو دهه همکاری با توپچی ها است.

ترس آرسن ونگر از بازنشستگی/ من به فوتبال اعتیاد دارم!

به گزارش قدس آنلاین، قرارداد آرسن ونگر با آرسنال در پایان فصل خاتمه می یابد و او بعد از دو دهه همکاری با توپچی های لندنی باید منتظر بازنشستگی باشد. ونگر اعتراف کرده که نمی تواند چنین روزی را تصور کند و از باشگاه دور بماند چرا که ۲۰ سال از عمر خود را در آرسنال سپری کرده است.

وقتی ماه اکتبر آینده فرا برسد نقطه عطفی برای آرسن ونگر خواهد بود چرا که او را تبدیل به یکی از طولانی ترین قراردادهای تاریخ فوتبال باشگاهی انگلیس خواهد کرد. در همین حال در پایان فصل جاری قرارداد آرسن ونگر به اتمام می رسد.

به گزارش سایت Goal او اعتراف کرده که نگران از دست دادن این جایگاه در پایان فصل است. ونگر در این باره گفت: فوتبال زندگی من است و صادقانه می گویم نگران از دست دادن آن هستم. من به فوتبال اعتیاد دارم و جدایی از آن برایم سخت است.

وی به خاطره ای از ملاقات با سر الکس فرگوسن نیز اشاره کرد و توضیح داد: زمانی که سر الکس بازنشسته شده بود و ما برای بازی به منچستر رفته بودیم وی به من پیغام داد و برای یک نوشدنی دعوتم کرد که به او گفتم دلت برای فوتبال تنگ نشده است، که پاسخ داد نه اصلا! ولی من این حرف را درک نمی کنم چون این یک پوچی در زندگی است بخصوص اینکه تمام عمر دنبال شکست حریف خود هستید.

با تمام این اوصاف ونگر هنوز هم برای پیروز شدن تلاش می کند. او در این باره می گوید: اگر یک بازی را ببرید شاید برای صرف شام با دوستان یا خانواده به بیرون ببرید ولی اگر بازنده شوم مستقیما به خانه می روم و از دیدن فوتبال هم رنج می برم. با شکست آخر هفته ام خراب می شود.

ونگر تاکید می کند: مردم یا دنبال برد هستن و آن را دوست دارند یا اینکه از شکست نفرت دارند. من هم متنفرم و اگر اینگونه نباشی در شغل خودت دوام نمی آوری.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.