قدس آنلاین- بیرجند: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به سفر یک روزه وزیر بهداشت به خراسان جنوبی گفت: امروز با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، بخش اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند افتتاح می شود.

بخش  اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج)بیرجند افتتاح می شود

کاظم قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین دربیرجند هدف از این سفر را بررسی پروژه‌های در حال اجرای وزارت بهداشت در استان خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: سفر وزیر بهداشت تقریبا یک روزه است و به شهرستان‌های بیرجند و قاینات نیز سفر می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: وزیر در این سفر از پروژه‌های در حال احداث وزارت بهداشت در شهرستان‌های بیرجند و قاینات بازدید می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: وزیر بهداشت با حضور در گلزار شهدای قاینات ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از بیمارستان قاین و اورژانس در حال ساخت این شهرستان بازدید می‌کند.

قائمی گفت: وی سپس به شهرستان بیرجند سفر می‌کند و ضمن اقامه نماز مغرب و عشا در امامزادگان باقریه سلامتکده طب سنتی حکمت شرق را افتتاح می‌کند.

وی گفت:  قاضی زاده هاشمی همچنین با حضور در بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند بخش اورژانس  این بیمارستان را افتتاح می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: بازدید از مجموعه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت به خراسان جنوبی است.

وی تصریح کرد: در سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی تعدادی از معاونان نیز وی را همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.