قدس آنلاین – یزد: در سومین دور انتخابات انجمن علمی مدیریت و کنترل مناطق بیابانی ایران، دکتر محمدرضا اختصاصی و دکتر محمد زارع دو عضو هیئت علمی دانشگاه یزد به عنوان رئیس و نایب رئیس این انجمن انتخاب و با حکم معاون وزیر علوم منصوب شدند.

انتخاب رییس و نایب‌رییس انجمن علمی مدیریت و کنترل مناطق بیابانی ایران از دانشگاه یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، به استناد تاییدیه دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری و رئیس کمیسیون انجمن‌های علمی ایران براساس نتایج سومین دور انتخابات اعضای هیئت رئیسه انجمن علمی مدیریت و کنترل مناطق بیابانی ایران، دکتر محمدرضا اختصاصی استاد تمام دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی دانشگاه یزد به عنوان رئیس  و دکتر محمد زارع استادیار دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی دانشگاه یزد به عنوان نایب رئیس این انجمن انتخاب شدند.

سایر اعضای هیئت رئیسه این انجمن نیز از دانشگاه‌ها و مراکز علمی – پژوهشی کشور شامل دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اردکان، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور انتخاب شدند.

مجوز تأیید و ادامه کار این انجمن که تنها انجمن علمی کشور است از سال 1387 در اداره کل ثبت استاد یزد به ثبت رسیده و دفتر اصلی آن در دانشگاه یزد - پژوهشکده مناطق خشک و بیابانی مستقر  واقع شده است.

این انجمن در حال حاضر در 5 دانشگاه دیگر از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه اردکان و دانشگاه زابل نیز شعبه دارد.

لازم به ذکر است ،این انجمن در حال حاضر بالغ بر 250 عضو پیوسته و 250 عضو غیرپیوسته دارد و امید است با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و اجرائی گام‌های مؤثری در زمینه مدیریت و کنترل مناطق بیابانی ایران برداشته شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.